FAQ

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Zamówienie i jego realizacja

W jaki sposób otrzymam grę?

Aktualnie wszystkie gry są sprzedawane w formie elektronicznej. Są to pliki PDF, które można pobrać zaraz po zaksięgowaniu płatności przez serwis GraSzkoleniowa.pl. Wystarczy zalogować się do swego konta, wejść na odnośnik “Moje produkty” i kliknąć w nazwę gry na liście „Pobierz”.

Do odczytu plików PDF niezbędny jest odpowiedni program. Jednym z nich jest Adobe Reader.

W przypadku niektórych gier (których opisy wyraźnie na to wskazują) przewidziane są także akcesoria niezbędne do ich przeprowadzenia, np. plansze, karty. Akcesoria te są wysyłane kurierem na adres podany podczas składania zamówienia.

Jak szybko otrzymam grę?

Gry w wersji elektronicznej dostępne są zaraz po zaksięgowaniu płatności. W przypadku wyboru płatności za pośrednictwem PayU najczęściej trwa to od kilku minut do 2 godzin od złożenia zamówienia. W przypadku płatności przelewem czas ten zależy od tempa realizacji płatności przez banki – najczęściej do 24 godzin.

Jeżeli gra posiada dodatkowo akcesoria, ich dostawa jest realizowana w czasie do 14 dni od zaksięgowania płatności. Zwykle trwa to zdecydowanie krócej – od 2 do 4 dni. Jeśli czas dostawy jest ważny, prosimy o dopytanie o dostępność akcesoriów jeszcze przed zakupem.

Jakie są dostępne formy płatności?

Aktualnie udostępniamy płatności internetowe za pośrednictwem PayU oraz przelew bankowy.

Płatności z PayU są realizowane bardzo szybko. Zwykle już po kilku minutach gry są dostępne do pobrania. Dostępność gier przy płatności przelewem zależy natomiast od czasu realizacji płatności przez bank

Czy po zakupie gier otrzymam fakturę?

Tak. Faktura zostanie automatycznie wygenerowana po zaksięgowaniu płatności. W celu jej pobrania zaloguj się do swego konta. Przy każdym opłaconym zamówieniu znajduje się link „Faktura”, do dokumentu w formacie pliku PDF.

Do odczytu plików PDF niezbędny jest odpowiedni program. Jednym z nich jest Adobe Reader.

Czy mogę otrzymać fakturę proforma?

Oczywiście. Prosimy o kontakt w wygodnej dla siebie formie – telefon, e-mail, sms, formularz kontaktowy. Do przesłania faktury proforma potrzebujemy tylko numeru zamówienia, do którego ma być wystawiona.

 

Jak dokonać zakupu w imieniu innej osoby?

Mimo, że istnieje taka możliwość, zalecane jest dokonywanie zakupów wyłącznie we własnym imieniu. Jeśli jednak nie jest to możliwe, dokonując zakupu podaj imię i nazwisko przyszłego właściciela gry. Jeśli potwierdzenie i link do pobrania gry mają trafić do tej osoby – również wskaż w formularzy jej dane.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt.

Czym jest gwarancja satysfakcji?

Gwarancja satysfakcji to nasza deklaracja mająca zapewnić komfortowe zakupy gier bez ryzyka.

Jeśli w ciągu 90 dni od zakupu gry stwierdzisz, że nie spełnia ona Twoich oczekiwań, otrzymasz zwrot 100% zapłaconej kwoty. Zobacz jakie to proste – gwarancja satysfakcji GraSzkoleniowa.pl.
Gwarancją satysfakcji nie są objęte gry innych autorów, których produkty udostępniamy na GraSzkoleniowa.pl

Licencje

Jak mogę korzystać z gier?

Gry sprzedawane za pośrednictwem strony GraSzkoleniowa.pl udostępniane są na warunkach „licencji osobistej” lub “licencji firmowej”. Zapisy licencji zaczynają obowiązywać od momentu dokonania zakupu, dlatego bardzo prosimy o zapoznanie się z nimi jeszcze przed zakupem. Licencje dostępne są na stronie z ofertami poszczególnych gier.

Z gry może korzystać wyłącznie osoba/organizacja, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.

W skrócie – licencja umożliwia nieograniczone w czasie korzystanie z gry na potrzeby osobiście prowadzonych szkoleń. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.

Jak uzyskać licencję firmową?

Aby kupić grę z licencją firmową, to na stronie z opisem gry kliknij wariant (kafelek) “Licencja firmowa”. Jednocześnie wyświetli się cena gry z taką licencją. Następnie dodaj grę do koszyka i zrealizuj zamówienie.
Ważne: podane w tym przypadku dane: imię i nazwisko zamawiającego nie trafią, ani na fakturę, ani do treści licencji. Znajdzie się tam tylko nazwa organizacji będącej jej właścicielem.

 

Czym się różnią licencje?

Prócz „licencji osobistej” dostępna jest także „licencja firmowa”. Warunki obu licencji opisane są na stronach z ofertami poszczególnych gier.

W skrócie – licencja osobista zezwala na wykorzystanie gry przez jedną osobę, której jest udzielana. Tylko ta osoba otrzymuje prawa do wykorzystania gry i może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której grę prowadzi.

Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji. Zezwala na wykorzystanie gry przez wiele osób, ale wyłącznie na rzecz tej firmy lub instytucji. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Ponadto właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry tylko osobom, z którymi ma podpisaną stosowną umowę (przewidzianą przepisami kodeksu handlowego, cywilnego lub prawa pracy).

Obsługa serwisu

Dlaczego mam problem z zakupem gry przez stronę?

Tego typu problemy wynikają najczęściej z korzystania ze starszych wersji przeglądarek. Zalecamy aktualizację przeglądarki do najnowszej wersji.

Jeśli to nie pomoże prosimy o kontakt. Z pewnością znajdziemy rozwiązanie.

Dlaczego nie mogę zalogować się do swojego konta?

Najczęściej jest to spowodowane wpisywaniem nieprawidłowej nazwy użytkownika, adresu e-mail lub hasła. Warto upewnić się, że klawisz „Caps lock” nie został wciśnięty (wówczas hasło wpisywane jest wielkimi literami).

W przypadku zapomnienia hasła można skorzystać z opcji „Nie pamiętasz hasła?” dostępnej pod formularzem logowania.

Jeśli to nie pomoże prosimy o kontakt. Znajdziemy rozwiązanie.

Dlaczego nie dostałem gry lub faktury?

Po dokonaniu płatności i jej zaksięgowaniu nasz system wysyła automatycznie wiadomość potwierdzającą realizację zamówienia z linkiem do pobrania gry i faktury.

Jeśli taka wiadomość nie dotarła, to najprawdopodobniej trafiła do folderu „Spam”. Prosimy o sprawdzenie czy faktycznie tak się stało.

Jeśli wiadomość mogła być już usunięta, prosimy o zalogowanie się do swego konta i sprawdzenie tam, czy gra i faktura są już dostępne do pobrania.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt. Sprawdzimy stan realizacji zamówienia.

Gry

Czy to są gry planszowe lub z innymi akcesoriami?

Większość z oferowanych tu gier to gry w formie pliku PDF. Taki plik zawiera dokładną instrukcję prowadzenia gry oraz wszelkie materiały, które należy wydrukować dla uczestników gry. Wśród takich wydruków znajdują się przede wszystkim instrukcje dla uczestników, ale mogą także pojawić się karty i plansze (w formacie A4).

Niektóre z gier posiadają dodatkowe akcesoria niezbędne do ich przeprowadzenia, np. karty, duże plansze, kostki, itp. Jeśli gra udostępniana jest z gotowymi akcesoriami, jest to wyraźnie zaznaczone na stronie z opisem gry.

Czy są dostępne inne gry niż na stronie?

Prawdopodobnie nie. Jednak możliwe jest, że właśnie powstaje lub powstała gra, która nie została jeszcze udostępniona w sprzedaży.

Jeśli potrzebujesz jakiejś gry, a na naszej stronie nie ma odpowiedniej, zapraszamy do kontaktu. Chętnie uwzględniamy sugestie naszych Klientów projektując nowe gry. Skorzystaj ze strony „kontakt”.

Czy mogę zamówić zaprojektowane gry?

Takie pytania rozpatrujemy bardzo indywidualnie. Bierzemy pod uwagę wiele czynników, np. tematykę gry, akcesoria, planowany czas trwania gry, czas na zaprojektowanie, itp.

W przypadku zapotrzebowania na nową grę prosimy o kontakt.

Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na Twoje pytanie.
Scroll to Top