Miałam okazję uczestniczyć i stosować w praktyce takie gry jak „Mądrość słów”, „30 dni”, „Nowy Świat”, „Biznes na czas” oraz „Być albo nie być – auta”. Każda z nich jest doskonałym uzupełnieniem prowadzonych przez ze mnie warsztatów szkoleniowych dla menedżerów i handlowców. Wykorzystuję je jako wprowadzenie do tematu, rozwinięcie szkolenia lub uzupełnienie modułu. Dają mi możliwość elastycznego dopasowania przebiegu rozgrywki do potrzeb uczestników. Każde z narzędzi poprowadzone zgodnie z proponowanym schematem daje gwarancję pojawienia się ciekawych wniosków. Uczestnicy wchodzą w opisane role, pojawia się cały wachlarz emocji w relacjach z pozostałymi graczami.
Na tle innych gier szkoleniowych, które miałam okazję testować i wykorzystywać w szkoleniach są to narzędzia opracowane w niebanalny sposób, wnikliwie przemyślane, dające pole do doświadczeń i kreatywnego wyciągania wniosków. Niezwykle trafne i proste do poprowadzenia, opracowane z ogromną uwagą na szczegóły. Są jednocześnie w przyjazny sposób oszczędne w formie i opisie, co pozwala skupić się na zadaniu, uniknąć zbędnego rozproszenia uwagi trenera i uczestników.
Z ciekawością i zainteresowaniem śledzę rozwój firmy GrowinGame Sp. z o.o. od samego jej początku powstania. Krzysztof i Wiktor są otwarci na uwagi, wnioski, z ciekawością i pozytywnym nastawieniem szukają ze mną rozwiązań w zakresie interesujących mnie zagadnień.