Main Menu
Odbierz darmowe gry, kliknij tutaj.
139,00 zł – 739,00 zł z VAT
Obca cywilizacja istnieje! W dodatku cały czas obserwowała mieszkańców Ziemi, zastanawiając się nad tym w jakim kierunku zmierzają. Wiele zachowań wzbudziło wątpliwości i obawy kosmicznych sąsiadów, dlatego docierają z ultimatum do grupy osób, od której zależeć będą losy planety.
Uczestnicy mają wykonać zadanie polegające na odkryciu łączących ich cech. Działanie wymaga nawiązania relacji z innymi, zadawania pytań, szukania wspólnych zainteresowań, wartości czy faktów. Zdobyta wiedza stanie się kluczem do odszyfrowania hasła przekazanego przez „obcych”. Od zaangażowania i kreatywnego wysiłku grupy zależeć będzie powodzenie misji!
Gra daje uczestnikom możliwość przełamania pierwszych lodów i wejścia w interakcję. Zdobywanie kolejnych, czasem zaskakujących informacji o innych osobach, ma walor nie tylko integracyjny, ale i często humorystyczny. Służy tym samym podniesieniu energii grupy.
Informacje zgłaszane na bieżąco przez graczy wprowadzasz do aplikacji i są one od razu widoczne dla wszystkich. Dzięki temu fakty na temat grupy są utrwalane i mogą być przedmiotem dalszego omówienia.
Kluczowe zalety gry to prostota prowadzenia oraz możliwość realizacji nawet w większych grupach.
PL
6–25 osób
25–30 minut
Aplikacja internetowa Gra wspierana jest aplikacją internetową, która uatrakcyjnia rozgrywkę. Do uruchomienia aplikacji niezbędne są:Przeglądarka internetowa w najnowszej wersji, z włączoną obsługą plików cookies. Łącze internetowe przed rozpoczęciem gry. Sama rozgrywka może być przeprowadzona bez dostępu do Internetu.
Obejrzyj film na naszym kanale na YouTube.
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
GrowinGame Sp. z o.o.
ul. Władysława Łokietka 8
12-100 Szczytno
NIP 739-388-69-25
REGON 364942639
Obsługa klienta
Pn.–Pt. 9:00–17:00
(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)
Masz pytania dotyczące licencji?
A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Katarzyna (zweryfikowany) –
Wróciłam ostatnio do tej gry kilkanaście razy, wykorzystując ją jako ice breaker wśród zespołów sprzedaży telefonicznej, w których spadły wyniki w ciągu dnia. Podczas zaledwie 30 minut rozgrywki i krótkiego 15 pochwalenia się na temat tego, z czego jestem dumny dzisiaj, każdy z uczestników wrócił do zadań roześmiany i rozluźniony, a dzięki temu sprzedaż ruszyła.
Marcin (zweryfikowany) –
Przyjemna gra na początek, nie tylko daje możliwość podniesienia energii grupy ale uaktywnia u niektórych uczestników postawę: jak to działa.
Agnieszka (zweryfikowany) –
Bardzo dobra gra jako lodołamacz. Nawet jeśli grupa się nie zna, to łatwo ją przeprowadzić, a ludzie się integrują. Aplikacja działa bez zarzutu i to jest duży plus tej gry. Najlepiej sprawdziła się w grupie do 20 osób. Zaskakujące hasło dodatkowo rozluźnia grupę więc warto wymyślić coś wyjątkowego 🙂
Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany) –
Grę – zabawę zastosowałam na koniec warsztatów z budowania zespołów. W odgadywanym haśle wykorzystałam słynne zdanie z książki o muszkieterach. Odgadnięcie hasła było punktem wyjścia do podsumowanie tego, co zadziało się podczas 2 dni raz tego, co każdy z uczestników zacznie robić i dawać od siebie, aby tą grupę można było nazwać zespołem marzeń. Dla mnie gra z wieloma możliwościami.
Grzegorz Gustaw (zweryfikowany) –
Bardzo dobrze sprawdziła się jako lodołamacz. Łatwa do przygotowania i prowadzenia. Atrakcyjna fabuła. Należy pamiętać o tym, żeby grę uruchomić w trybie pełnoekranowym i przed rozgrywką zorientować się, który skrót klawiszowy zmniejsza i powiększa wielkość elementów w przeglądarce (aby uniknąć sytuacji: widoczny albo licznik albo chmura tagów należy zmniejszyć powiększenie do optymalnej wartości). Co ważne – przynajmniej w przypadku systemu MacOS wielkość liter w haśle ma znaczenie, więc dla bezpieczeństwa całość warto wpisać z małych liter i podczas odgadywania haseł również wszystko wpisywać z małych liter, żeby uniknąć błędu w trakcie rozgrywki. Przynajmniej w przypadku MacOS można wybierać z listy “liczba osób” wartości ujemne, co nie ma oczywiście żadnego sensu, jednak problem zgłosiłem Autorom z nadzieją, że przygotują rozwiązanie w 100 proc. odporne nawet na ekstremalne błędy trenerów.
Robert Buszta –
Bardzo dobre narzędzie dla początkujących i zaawansowanych trenerów używających gier w swoim warsztacie. Gra jest mocno interaktywna i elastyczna, nadaje się prawie na każde szkolenie, integruje uczestników i dobrze otwiera proces grupowy.
Anna Balion (zweryfikowany) –
Gra sprawdza się świetnie zarówno jako lodołamacz oraz jako wprowadzenie np. do kolejnego modułu (tzw. pomost między tematami). Na początku szkolenia: zaciekawia, integruje, sprawia że uczestnicy dość szybko przestawiają się na doświadczanie “tu i teraz”, zostawiając codzienność za szkoleniowymi drzwiami. Natomiast w trakcie, w połowie lub na koniec szkolenia – może służyć jako podsumowanie omawianego aspektu lub wprowadzenie do kolejnego tematu. I w tym przypadku świetnie sprawdza się wykorzystanie cytatów z danej dziedziny.
Małgorzata Kamińska (zweryfikowany) –
Bardzo fajna zabawa! Moje grupy wciągnęły się w szukanie wspólnych cech. Nie użyłam, co prawda, tekstu o kosmitach 🙂 Aplikacja działa świetnie 🙂 Sprawdzało mi się dawanie dłuższych haseł: cytatów 🙂 Polecam