Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 5 ocen klientów
(5 opinii klienta)

Roboty

199,00 1.393,00  z VAT

„Roboty” to gra symulacyjna, dzięki której uczestnicy poznają zestaw technik rozwijających kreatywność i testują w praktyce procedurę projektowania nowych produktów lub usług.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Poznać techniki kreatywne służące rozwijaniu problemów biznesowych i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań.
  • Rozwijać umiejętności praktycznego wykorzystania technik w trakcie realizacji projektu.
  • Poznawać skuteczne procedury pracy nad problemem, które skracają czas pracy i sprzyjają kreatywności.
  • Powiększać doświadczenie pracy w zespole ukierunkowanej na generowanie pomysłów.
  • Integrować grupę.

Na czym polega ta gra?

Udział w rozgrywce umożliwi pełne zaangażowanie potencjału twórczego i będzie szczególną wartością dla: zespołów projektujących innowacyjne rozwiązania, przedsiębiorców planujących nowe produkty, menadżerów, czy pracowników chcących rozwijać swoją pomysłowość.

Uczestnicy rozgrywki wcielą się w role projektantów z firm produkujących roboty. Jako zespół z niewielkim stażem na rynku stają przed szansą udziału w prestiżowych zawodach, których celem jest opracowanie konceptu robota, mającego poradzić sobie z jednym z wyzwań życia codziennego lub biznesowego.

Gra silnie angażuje i integruje uczestników wokół wspólnego celu. Scenariusz „Robotów” sprawia, iż uczestnicy w naturalny sposób uczą się technik kreatywnych, ujawniając przy tym postawy i podejmując działania wspierające bądź utrudniające generowanie pomysłowych rozwiązań. To z kolei gwarantuje Ci bogaty zestaw obserwacji przydatnych do omówienia i wyciągania wniosków tak ważnych w rozwoju kompetencji uczestników.

Język gry

PL

Ilość uczestników

6–24 osób, optymalna 9–16, * Możesz zastosować tę grę także w przypadku większej liczby uczestników (np. podczas spotkań integracyjnych). Zapewnij sobie wówczas osobę do jej współprowadzenia. Taka rozgrywka zajmie również więcej czasu.

Czas gry

5 h

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zobacz fragment gry i treść licencji.

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę „Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

5 opinii dla Roboty

  1. Oceniono 5 na 5

    Ryszard Sachoń (zweryfikowany)

    To nie pierwsza gra z tego sklepu, którą po małej modyfikacji, przeorientowaniu celu, wdrażamy do pracy z grupami szkolnymi.

  2. Oceniono 5 na 5

    Małgorzata Miśniakiewicz (zweryfikowany)

    Z pewnym niedowierzaniem podeszłam do gry Roboty, nie do końca wierząc, że się sprawdzi w praktyce… I jakie było moje zaskoczenie – gra nie tylko się sprawdziła, ale w tych trudnych czasach weszła do moich must have w trakcie szkoleń z rozwoju produktu. Wykorzystując elementy rywalizacji świetnie uczy kreatywności i pracy zespołowej. Za każdym razem odkrywam jej kolejne oblicza. Jest niebanalna, wciąga i przy okazji mimochodem pozwala przyswoić sporo wiedzy m.in. na temat technik generowania i oceny pomysłów na nowe rozwiązania.
    Gorąco polecam!
    Jej zwolennikami zostają nawet sceptycy gier wszelakich:)

    • Wiktor Wołoszko

      Niewiele rzeczy cieszy mnie tak bardzo jak pozytywne opinie klientów. A już w ogóle nie wiem co powiedzieć, gdy Trener sceptycznie nastawiony do gier wyrażą swoją aprobatę 🙂
      Dziękuję serdecznie za komentarz i trzymam kciuki za możliwość przeprowadzenia kolejnych rozgrywek.
      Chyba zasłużyłem na kawałek czekolady!

  3. Oceniono 5 na 5

    Zbigniew Kowalski (zweryfikowany)

    Gra świetnie sprawdza się nie tylko w obszarach kreatywności. Wykorzystuję ją w odniesieniu do realizacji projektu; gra obrazuje realizację wyzwania (projektu) i pokazuje uczestnikom jego etapy i konieczne działania. Świetnie utrwala wiedzę wcześniej przekazaną lub też może być świetnym wprowadzeniem do zajęć dot. projektów i metodyki ich realizacji. Wiele wniosków – nie tylko metodyki, techniki kreatywne, wyboru i oceny rozwiązań ale też proces grupowy, moderatorzy/liderzy.
    Bardzo dobrze zainwestowane pieniądze w zakup tej gry. Polecam.

  4. Oceniono 5 na 5

    Justyna Żejmo (zweryfikowany)

    Gra mega efektywna. Jest to zabawa bardzo otwierająca prawą półkulę, odpowiedzialną za kreatywność. Zespoły z każdym etapem gry otwierają się na generowanie coraz to bogatszych pomysłów. Dobra zabawa zespołów i mnóstwo pomysłów przydatnych do wdrożenia w codziennej pracy. Polecam! Świetna gra!

  5. Oceniono 5 na 5

    Dominika Matczak (zweryfikowany)

    Bardzo wartościowa gra, która zawiera mnóstwo merytoryki – daje konkretną wiedzę uczestnikom o narzędziach zwiększających kreatywność. Moje grupy zawsze przy tym się fantastycznie bawią i dużo uczą – bardzo polecam!

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Komunikacja – style

187,00 1.990,00  z VAT

Techniki negocjacji

289,00 1.390,00  z VAT

Kompetencje menadżerskie

790,00 2.360,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?