Main Menu
Odbierz darmowe gry, kliknij tutaj.
149,00 zł – 1.040,00 zł z VAT
„Szyfranci” to m.in. okazja do sprawdzenia jak podejmowane przez menedżerów działania wpływają na efektywność oraz satysfakcję poszczególnych członków zespołu. Wnioski płynące z omówienia dotyczą zarówno metod motywowania, ale także potrzeb pracowników w zakresie skutecznego planowania i organizowania pracy.
Lata 60. XX wieku, to czas względnego spokoju i wzrostu gospodarczego, skutkującego zwiększającym się dobrobytem oraz rozwojem cywilizacyjnym społeczeństw.
Gdzieś obok, jakby w równoległym świecie, trwa nieustanna walka służb wywiadowczych różnych krajów, której celem jest „informacja” .Uczestnicy rozgrywki wcielają się w pracowników firmy, która przygotowuje tablice numeryczne na potrzeby rządu. Pełniąc role liderów i szyfrantów mają wykonać zadanie, od którego zależeć będzie pozycja kraju na arenie międzynarodowej. Ale prawdziwa gra ma miejsce w samej organizacji – oczekiwania pracowników, możliwość odejścia do innego działu i lidera, to tylko wybrane wyzwania, jakie czekają na szefów.Rozgrywka daje menedżerom szerokie pole do własnej inicjatywy. Ostateczny wynik i to, ile osób zdecyduje się pozostać w zespole, zależeć będzie od ich postaw i zachowań.
To, co czyni tę grę wyjątkową to fakt, że daje ona trenerowi przestrzeń do przeprowadzenia omówienia i wyciągnięcia wniosków, w oparciu o preferowaną przez siebie teorię motywacji.
PL
8–20 osób, optymalna 9–16
2–2,5 h
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
GrowinGame Sp. z o.o.
ul. Władysława Łokietka 8
12-100 Szczytno
NIP 739-388-69-25
REGON 364942639
Obsługa klienta
Pn.–Pt. 9:00–17:00
(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)
Masz pytania dotyczące licencji?
A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Wiktor Wojciechowski (zweryfikowany) –
W prostocie siła. Grę prowadziłem z managerami z którymi stażem jak również studentami. Uczestnicy chwalili proste zasady i możliwość przejścia do działania. Podsumowanie w kierunku – planowania, organizacji, motywowania.
Katarzyna (zweryfikowany) –
Jak dla mnie gra super, bo za każdym mogę omówić różne style zarządzania. Wciąga uczestników zarówno średniego szczebla zarządzania jak i tych z wyższego. Za każdym razem widzę jak managerowie konkurują ze sobą i mierzą się dokładnie z takimi wyzwaniami jak w realu. Ostateczny wynik rzeczywiście zależy od tego, jak będzie wyglądała współpraca, wzajemna pomoc, umiejętność zażegnania „konfliktów” i zapanowania nad ludźmi. W ostatniej grupie widać było jak fajnie buduje się autorytet i czym on jest. Ta gra pozwala także na refleksję nad postawami osób, którymi managerowie zarządzają. To, co czyni tę grę naprawdę wyjątkową.
Tomasz Hermaniuk (zweryfikowany) –
Prosta w konstrukcji i przeprowadzeniu gra szkoleniowa, która mimo pozornej prostoty, daje szerokie możliwości do wnioskowania w zakresie kierowania zespołem, a w szczególności motywowania. Bardzo skutecznie ujawnia różne postawy kierowników jeśli chodzi o ich zaangażowanie i skuteczność wydobywania potencjału zespołów. Trafia na listę moich ulubionych 🙂
Katarzyna Muzyczyszyn (zweryfikowany) –
Grę przeprowadziłam w grupie nowo awansowanych menadżerów. W sposób praktyczny pokazuje co oznacza motywowanie, organizowanie pracy oraz zarządzanie pracą zespołu, z czego następnie można wyciągnąć ciekawe wnioski. Polecam do pracy w grupach, które nie mają dużego doświadczenia menedżerskiego.
Katarzyna (zweryfikowany) –
Szyfranci, to prosta gra do przeprowadzenia, ale chyba właśnie w jej prostocie tkwi siła. Wykorzystywałam ją kilkanaście razy w szkoleniu Managerów średniego szczebla oraz wśród Leaderów. Uczestnicy wypracowywali fajne wnioski i gotowe rozwiązania do wprowadzenia od razu w życie. Jak zwykle polecam.
Wiktor Wołoszko –
Dziękuję za komentarz. Faktycznie gra jest prosta i szybka do realizacji na warsztacie. Dzięki temu prowadzący może ją łatwo wkomponować w szkolenie. Widzę, że czasem trenerzy obawiają się, że zadanie zaplanowane w grze jest proste/banalne. Ale to właśnie jest ten haczyk i pole do popisu dla menedżerów. Jak się zachowają, jak zmobilizują swoje zespoły? Czy będą potrafili przekonać do wartości takiej pracy? Oj wiele tam można zaobserwować ciekawych zachowań 😉
Anita Przybył (zweryfikowany) –
Grę wykorzystuję podczas szkoleń menedżerskich w temacie motywowania. Wnioski, które płyną z tej gry dotyczą motywowania ludzi, wykonujących powtarzalne, nudne zadania. Pojawia się frustracja i znużenie. Co wtedy może zrobić lider?
Marek (zweryfikowany) –
Gra jak najbardziej ciekawa, pozwala na wysnucie ciekawych wniosków z zakresu motywacji i zarządzania. Może trochę zbyt prosta.
Dominika (zweryfikowany) –
Szyfranci są świetni do pokazania frustracji z wykonywania powtarzalnych, mało atrakcyjnych czynności oraz wyzwań wynikających z motywowania takich pracowników – bardzo ją lubię i często ją wykorzystuję 🙂
Małgorzata (zweryfikowany) –
Grę przeprowadziłam na zajęciach dla studentów psychologii biznesu. Wypracowany na jej podstawie materiał w praktyczny sposób pozwolił wyjaśnić mechanizmy planowania pracy zespołów oraz motywowania pracowników do realizowania zadań. Gra wzbudziła emocje i pomogła wzbudzić zaangażowanie studentów w zajęcia.
Małgorzata Makieła –
Grę prowadziłam na zajęciach ze studentami z motywacji, mocno się zaangażowali dzięki czemu w podsumowaniu wyszły ciekawe wnioski. Dzięki grze zobaczyli jak istotna jest jasność w przekazie komunikatu i dopasowanie motywatorow indywidualnie do różnych członków zespołu. Kolejne zajęcia już czekają.
Gosia Kamińska (zweryfikowany) –
Drugie podejście do gry SZYFRANCI (inna grupa szkoleniowa i poziom zarządzania) pokazało, że gra spełnia opisane w instrukcji założenia. Uczestnicy mocno „wkręcili” się w akcję, a na bazie rozgrywki mogłam wprowadzić wszystkich w temat motywacji i motywowania. Zasłużone 5 gwiazdek tym razem 🙂
Małgorzata Kamińska (zweryfikowany) –
Dość słaba gra jak dla mnie, mechanika zaszyta w grze jest ciekawa, ale zadanie do wykonywania nie porwało 🙂 Może kwestia uczestników?
Anna Pluta (zweryfikowany) –
Świetna gra, którą sprawdziłam na szkoleniach, ale również wykorzystałam ją na zajęciach ze studentami. Pozwala na wyciągnięcie wielu ciekawych wniosków i uzmysławia, że działania motywacyjne powinny być zindywidualizowane. Angażuje uczestników. Gorąco polecam.
ERNEST GRASELA (zweryfikowany) –
Grę przeprowadziłem na dużym zespole menadżerów średniego szczebla. Dodatkowo wzbogaciłem o oprawę”wojskową” aby dodać dramatyzmu sytuacji. Gra pokazała jak ważna w zespołach jest jasność komunikacji i umiejętne podzielenia zadań wg kompetencji posiadanych przez pracowników. Na pewno ponownie z niej skorzystam.