(13 opinii klienta)

Czas redakcji

189,00 1.183,00  z VAT

„Czas redakcji” to inspirująca gra szkoleniowa poświęcona tematyce zarządzania sobą w czasie. Wprowadza uczestników w sytuację redakcyjnego zgiełku, wymagającego równoczesnego radzenia sobie z wieloma zadaniami oraz dystraktorami. Tym samym stawia ich przed wyzwaniem przede wszystkim organizacji pracy własnej, ale także i zespołu.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Weryfikować umiejętności radzenia sobie z wielością zadań oraz pracą pod presją czasu.
  • Poznawać i odświeżać narzędzia zarządzania sobą w czasie.
  • Zbierać inspiracje służące lepszej organizacji czasu pracy.
  • Trenować umiejętności zarządzania sobą w czasie oraz organizacji pracy.

Na czym polega ta gra?

Uczestnicy wcielają się w role pracowników redakcji poczytnego magazynu, który właśnie obchodzi 10. rocznicę swego istnienia. Przy tej okazji właściciele wpadli na niekonwencjonalny pomysł. Postanowili w centrum uwagi umieścić osoby, które na co dzień piszą o znanych gwiazdach, ciekawych wydarzeniach czy wyjątkowych miejscach. W jubileuszowym wydaniu magazynu, poruszając dotychczasowe tematy, pracownicy będą pisać o… sobie.

Sielankę tego prostego z pozoru zadania naruszy wielość oczekiwań, presja czasu czy też inni domagający się uwagi pracownicy. To nasycone interakcjami środowisko pracy będzie wymagało od graczy łączenia kreatywności ze sprawnym zarządzaniem różnorodnymi zadaniami. Dodatkowo będzie okazją do wykazania się osobistą odpowiedzialnością za powierzone obowiązki. Efektywność uczestników, a w konsekwencji kształt jubileuszowego wydania, zależeć będzie od tego, jak poradzą sobie z redakcyjnym chaosem.

„Czas redakcji” wprowadza do warsztatu wyjątkową mieszankę humoru i intensywnej pracy, którą niezwykle doceniają uczestnicy rozgrywki. To wciągające doświadczenie spotyka się także ze słowami uznania za ukazywanie różnic w preferowanym sposobie pracy. Pozwala uświadomić sobie obszary do rozwoju i jednocześnie wprowadza wiele narzędzi wspierających ten rozwój.

Dla kogo jest?

Gra idealnie uzupełnia trening zachowań i metod decydujących o skutecznym zarządzaniu sobą w czasie oraz efektywnej organizacji pracy. Dodatkowo pozwala na omówienie zagadnień z obszaru ról zespołowych czy też współpracy w zespole.

Język gry

PL

Ilość uczestników

9–25 osób, optymalnie 12–15

Czas gry

2,5–3 h

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

13 opinii dla Czas redakcji

  1. Wiesława Zwierzchowska (zweryfikowany)

    Urzędnicy podczas szkolenia świetnie się bawili. Podkreślili, że działanie pod presją czasu nie zawsze im wychodzi. Zapominają o tym, że są zespołem, najczęściej najaktywniejsi są ci sami pracownicy. Dostrzegli marnowanie czasu, nieefektywne wykorzystanie go. Gra spełniła swe zadanie, na pewno nie raz ja jeszcze wykorzystam.

  2. Katarzyna (zweryfikowany)

    Świetna gra, jest bardzo dobrym wstępem do przejścia i omówienia różnych stylów zarządzania sobą w czasie. Na ostatnich warsztatach zdecydowałam się zaproponować wykorzystanie tej gry dwukrotnie. Na samym początku pierwszego dnia szkolenia, następnie po wnioskach omawialiśmy różne techniki organizowania swojego czasu pracy, a w drugim dniu na koniec zagraliśmy w nią raz jeszcze z wykorzystaniem narzędzi, które omawialiśmy. Było to bardzo fajne przejście przez cykl Kolba. Za każdym razem odkrywam te gry na nowo. Naprawdę dziękuję autorom. Planuję wykorzystać ja na coachingu zespołowym w teamie IT.

  3. Katarzyna Muzyczyszyn (zweryfikowany)

    Gra sprawdza się na warsztatach z efektywności osobistej. Stanowi ciekawe wprowadzenie do tematu jak również uzmysławia uczestnikom jak wielką przeszkodą w byciu efektywnym jest chaos i brak planowania. Pozwala na odniesienie do konkretnych sytuacji z życia organizacji.

  4. Klaudia Woszczyk (zweryfikowany)

    Szkolenie z organizacji czasu pracy nie należy do porywających. Zazwyczaj uczestnicy czują się przytłoczeni tematem, który uruchamia silnie emocje, przekonania i często wzajemne pretensje. Czasem tak się nie dzieje, jednak cały przebieg szkolenia jest dość nużący i trudno utrzymać zaangażowanie. Ta gra świetnie przełamuje konwencję. Uczestnicy mocno wchodzą w rolę. Zależy im na wygranej. Gra, jak na dłoni pokazuje role zespołowe, motywacje wewnętrzną vs. zewnętrzną, proaktywność vs. reaktywność, otwartość na feedback, radzenie sobie z emocjami i presją czasu. Fantastycznie się transferuje na codzienną rzeczywistość. Zastosowałam ją na początek. Bardzo pomogła rozruszać uczestników i kolejne ćwiczenia były prowadzone na głębokim poziomie z pełnym flow. Zdecydowanie 10/10.

  5. Katarzyna (zweryfikowany)

    Tą grę wykorzystywałam samodzielnie lub w połączeniu z innymi grami do zarządzania i motywowania na warsztatach dla managerów i leaderów. W obu przypadkach doskonale pokazuje, czym jest presja czasu i jak skutecznie zarządzać sobą w określonym pewnymi ramami czasie. Bardzo lubię ta grę i jej elementy wykorzystuję także podczas coachingu grupowego.

    • Wiktor Wołoszko

      Super. To również jedna z moich ulubionych gier 🙂 Myślę, że same karty z narzędziami zarządzania w sobą w czasie można także stosować w innych naszych grach, jak np. Biznes na czas, a nawet w pracy z zespołem – tak jak wskazujesz. Np podczas planowania jakiegoś projektu. Dzięki za komentarz 🙂

  6. Agnieszka (zweryfikowany)

    Gra doskonała na szkolenie z zarządzania zadaniami a także na szkolenie menedżerskie. Coś co wydaje się niemożliwe do zrobienia w 90 minut można zrobić w znacznie krótszym czasie. I ta gra właśnie to ilustruje.

  7. Andrzej Mika (zweryfikowany)

    Miałem okazję rozegrać tę grę kilka razy. Za każdym razem uczestnicy są pod wrażeniem wniosków i nauki jaką z niej wyciągają. Coś co było nie do wykonania w ciągu 90 minut wykonują w znacznie krótszym czasie. Gra angażuje uczestników i jest świetnym punktem wyjścia do całego szkolenia.

  8. Jolanta Łysakowska (zweryfikowany)

    Gra jest dobrze przyjmowana przez uczestników szkoleń, wciąga i wywołuje wiele emocji. Korzystam z gry podczas szkoleń dla menedżerów wyższego i niższego stopnia, ale też w zajęciach ze studentami. To kolejna gra którą tu kupiłam i już szukam następnej 🙂

  9. Grzegorz Gustaw (zweryfikowany)

    Grę prowadziłem wielokrotnie zarówno dla grup menedżerskich, jak i złożonych ze specjalistów. Za każdym razem sprawdziła się doskonale. Świetna konstrukcja, ciekawy, wciągający scenariusz, zawiera zestaw podstawowych narzędzi zarządzania sobą w czasie do przećwiczenia przez uczestników. Daje dobry materiał do omówienia i odniesienia do realnych problemów, występujących w danym przedsiębiorstwie. Szczerze polecam!

  10. Michał Parda (zweryfikowany)

    Gry użyłem podczas szkolenia z zarządzania projektem, była wstępem do szkolenia i dobrze spełniła swoje zadania, choć pomyślana jest do innych celów. Głównymi wnioskami jakie uczestnicy wyciągnęli z niej w kontekście zarządzania projektami to: “zgrubny plan należy przygotować szybko, a później go modyfikować, bo zbyt długi czas planowania może okazać się marnotrawstwem czasu”, “klarowne cele na początku zamiast długich instrukcji przyspieszają pracę i konkretyzują jej kierunki, dzięki nim wiem na czym się skupić i czego potrzebuje klient (karta projektu, cele SMART)”, “ustalenie harmonogramu, a jego pilnowanie w trakcie projektu to dwie różne rzeczy – bardziej należy się skupić na tym drugim”.
    Na początku uczestnicy zniechęceni są faktem, że rozgrywka potrwa aż 90 minut. Pojawiły się komentarze, że to marnowanie czasu. Warto się odnieść do tych komentarzy, aby nie obniżały morale. Po skróceniu czasu w trakcie rozgrywki komentarze umilkły, a wszyscy zaangażowali się w pracę.
    W arkuszach kart warto dodać linię po których należy ciąć karty – ułatwiłoby to prace przygotowawcze.

  11. Agnieszka Śmiejka (zweryfikowany)

    Bardzo dobra gra, którą można wykorzystać w szkoleniach z zarządzania sobą w czasie, efektywności i współpracy w zespole. Uczestnicy reagują bardzo pozytywnie i mają sporo przestrzeni, aby wykazać się. Osobiście podoba mi się zmiana postawy uczestników – na początku, gdy poznają zadanie wydaje im się, że jest nie do wykonania w 90 minut. A później są zdziwieni, że poradzili sobie z tym zadaniem w zdecydowanie krótszym czasie.

  12. Patrycja Paleń-Tondel (zweryfikowany)

    Bardzo pouczająca gra. Świetnie pokazuje, jak wielkim wrogiem jest chaos. Podczas rozgrywki rodzi się wiele skrajnych emocji, nie bardzo wyszła mi w grupie 23 osobowej, działo się za dużo i za głośno. Na etapie omawiania musiałam mocno pilnować przebiegu dyskusji. Przydatny okazał się model kompetencji zamieszczony w materiałach do gry.

  13. Jolanta Łysakowska (zweryfikowany)

    Gra jest bardzo wciągająca.
    Pomaga zwrócić uwagę na działanie uczestników w stresie pod presją czasu.
    Świetny czas na obserwację pracy zespołowej.
    Polecam.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Współpraca zespołowa

189,00 1.208,00  z VAT

Organizacja pracy

189,00 1.290,00  z VAT

Komunikacja w zespole

199,00 2.490,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?