Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 5 ocen klientów
(5 opinii klienta)

Wyspa Zdobywców

790,00 2.360,00  z VAT

„Wyspa Zdobywców” to gra symulacyjna, w której uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami strategicznego rozwoju cywilizacji, ale przede wszystkim z procesem budowy zespołu, zarządzania nim oraz współpracy.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Wyłonić umiejętności istotne na stanowisku menedżerskim.
  • Określić zadania i wyzwania związanych z rolą kierownika.
  • Doświadczać wpływu kompetencji menedżerskich na pracę zespołu:
    – budowanie zespołu,
    – planowanie,
    – motywowanie,
    –współpraca w organizacji.

Na czym polega ta gra?

„Wyspa Zdobywców” buduje przenośnię, w której biznes zamienia się w kolonizację, konkurencja w starcia z innymi cywilizacjami, a zdobywanie rynków w zdobywanie nowych terenów.

Scenariusz

Uczestnicy poznają nową, niezasiedloną wyspę, bogatą w złoża naturalne. Ich zadaniem jest zasiedlenie jej i rozwój swojej cywilizacji. Przejmowanie nowych terenów zapewni im dostęp do bogactw natury i szybszy rozwój, ale narazi ich także na walkę z konkurentami. Rozwój cywilizacji może okazać się przymusem w zetknięciu z innymi cywilizacjami. Gra jest nieubłagana – wygrają najsilniejsi i Ci, którzy przystosują się do nieuniknionych zmian w otoczeniu.

Uczestnicy mają do dyspozycji mapę kontynentu. Stworzą zespoły, które wprowadzą na mapę pierwsze plemiona. Jednak wśród uczestników musi pojawić się lider, który przekona innych, że warto pójść za nim.

To dopiero początek wyzwań z jakimi spotkają się liderzy. Sukces ich grupy będzie zależał od umiejętności budowania współpracującego zespołu, motywowania i utrzymania jego członków. Liczba zadań i wyzwań stojących przed liderem na pewno przetestuje jego umiejętność delegowania. Bez odpowiedniego planowania zasobów zespół nie przetrwa w spotkaniu z innymi cywilizacjami. Ponadto zmiany ewolucyjne będą wymagały od wszystkich kreatywnej postawy.

Wygra zespół, który po zakończeniu wszystkich tur zbuduje najsilniejszą i najbogatszą cywilizację.

Dla kogo jest?

Gra kierowana jest w szczególności do osób pracujących na stanowiskach kierowniczych w organizacjach oraz do tych, którzy przygotowują się do pełnienia takiej funkcji.

Język gry

PL

Ilość uczestników

9–20 osób, optymalnie 12–16 (3–4 zespoły)

Czas gry

3–5 h z omówieniem

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Instrukcję prowadzenia gry w formie pliku PDF, a w niej min. instrukcje dla uczestników oraz niezbędne materiały do wydruku.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji 
  • Akcesoria niezbędne do prowadzenia gry – wysyłane kurierem do 14 dni od dnia zamówienia (najczęściej 1 do 2 dni roboczych):
    – Plansza.
    – Karty budynków.
    – Karty jednostek.
    – Złoto.
    – Drewno.
    – Kostka.
    Do wartości zamówienia dodane zostaną koszty przesyłki kurierskiej (wyszczególnione w podsumowaniu zamówienia).
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę „Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

5 opinii dla Wyspa Zdobywców

  1. Oceniono 5 na 5

    Iwona (zweryfikowany)

    Rozgrywałam grę kilkakrotnie w grupach menedżerskich liczących około 12 osób. Za każdym razem pełne zaangażowanie, emocje i ciekawe wnioski. Gra może być wykorzystywana w kontekście szerokiej tematyki szkoleniowej: budowania i realizacji strategii, budowania autorytetu lidera, kierowania zespołem, motywowania zespołu itp.
    Gra jest dosyć skomplikowana, więc warto bardzo dokładnie przeczytać instrukcję i rozegrać ją w gronie znajomych, czy rodziny. Mi pojawiło się wtedy kilka pytań, na które nie znalazłam odpowiedzi w instrukcji, ale po zadaniu ich mailowo dostałam szybkie i precyzyjne wyjaśnienia.
    Rekomenduję wykorzystanie gry albo na początek 2-dniowego ćwiczenia – jako doświadczenia, na którym będzie można budować kompetencje, albo na zakończenie, jako element „wdrożenia” poznanych umiejętności.

  2. Oceniono 5 na 5

    Dariusz Miecznikowski (zweryfikowany)

    Prowadziłem grę szkoleniową dla 12 osób – zdecydowałem się na 3 zespoły 4 osobowe. Taki skład pozwolił na zachowanie dynamiki gry zarówno pomiędzy drużynami, jak również pomiędzy uczestnikami w podzespołach. Gra niesamowicie wciąga i angażuje uczestników. Zdecydowanie rekomenduje przetestowanie gry w gronie znajomych. Osobiście rozegrałem godzinną rozgrywkę w gronie 4 osób – zrozumiałem wszystkie mechanizmy gry oraz wypracowaliśmy zestaw pytań na które warto znać odpowiedź. Podczas rozgrywki rozmawialiśmy o motywacji, roli lidera w procesie motywacji. Tym bardziej, że jeden „błąd” uczestników podczas rozgrywki znacząco zmieniał ich pozycję w grze, a w konsekwencji znacząco spadała motywacja w pozdzespole.

    Gorąco polecam.

  3. Oceniono 5 na 5

    Maciej Fijałkowski (zweryfikowany)

    Ciekawa gra z obszernym zbiorem tematów do poruszenia. Konstrukcja pozwala na różne modyfikacje i sterowanie czasem trwania, co jest pomocne przy różnym zasobie czasu. Polecam wszystkim.

  4. Oceniono 5 na 5

    Anna Terejko (zweryfikowany)

    Grę wykorzystuję na zajęciach z młodzieżą 18-nastoletnią. Jest idealnym dopełnieniem zajęć o tematyce zarządzania. Przed rozpoczęciem rozgrywki polecam prowadzącemu zapoznać się z instrukcją bo trzeba to zrobić dość wnikliwie. Każda rozgrywka jest inna dlatego bez żadnych obaw można ją kilka razy powtarzać w tym samym zespole. To co dla mnie najcenniejsze przy wykorzystaniu to to że uczestnicy sami opracowują strategie działania, uczą się podziału ról w zespole, wybierają lidera, uczą się negocjować. Polecam

  5. Oceniono 5 na 5

    Valentyna Kulynska Grupa Szkoleniowa Globus (zweryfikowany)

    Miałam okazję sprawdzić tę grę już kilkakrotnie i dlatego z czystym sumieniem polecam ją innym trenerom/trenerkom. Gra wyzwala emocje, podoba się wszystkim uczestnikom szkolenia(w moim przypadku – kadra kierownicza), a co najważniejsze, spełnia swoją rolę edukacyjną i poznawczą. Istotne jest, aby trener zapoznał się z grą, przetestował we własnym gronie, zanim ją przedstawi uczestnikom (np. po to, aby po przeczytaniu dość długiej instrukcji streścić ją w kilku zdaniach oraz sprawnie się poruszać w trakcie gry). Jeśli chodzi o kompetencje, które rozwija gra, to z pewnością: budowanie zespołu, podział ról, budowanie strategii, zarządzanie, umiejętność współpracy w zespole, kierowanie zespołem. Sposobów motywacji nie ćwiczyliśmy, motywować nie trzeba było nikogo, gdyż wszyscy bez wyjątku byli mocno „wkręceni”, trudno było namówić ich na przerwy 🙂 Czas przeznaczony na grę w moim przekonaniu musi wynosić od 4 godzin wzwyż, przy czym w 4 godziny prawdopodobnie będzie niedokończona, ale cel gry jak najbardziej będzie osiągnięty. Jeszcze raz serdecznie polecam tę grę wszystkim trenerom/trenerkom, którym zależy na tym, aby ich szkolenia były interesujące, skuteczne, inspirujące.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Organizacja pracy

189,00 1.290,00  z VAT

Konflikty w zespole

139,00 973,00  z VAT

Pytania w coachingu

139,00 689,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?