Main Menu
Odbierz darmowe gry, kliknij tutaj.
67,00 zł – 469,00 zł z VAT
„Nieruchomości” to kolejny moduł gry sprzedażowej „Być albo nie być”. Tym razem uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami obsługi klienta i sprzedaży na rynku nieruchomości.
„Być albo nie być” jest doświadczeniem, w którym handel zamienia się w wyzwania prowadzące do wypracowania najlepszych praktyk i standardów w obsłudze klienta.
„Być albo nie być – Nieruchomości” jest dodatkowym modułem gry „Być albo nie być”. Instrukcja główna i zasady gry są identyczne jak w pierwowzorze. Zmienia się natomiast zarys sytuacji gospodarczej, branża, której dotyczy sprzedaż i potrzeby klientów.
(dokument PDF)
Uczestnicy rozgrywki zostają podzielni na sprzedawców i klientów. Sprzedawcy wcielają się w pracowników firm, które stanęły w obliczu niezwykle trudnej sytuacji na rynku. Wszystkie firmy mają tak zbliżoną ofertę, a klienci stali się tak wymagający, że jedynym sposobem na ich zdobycie i utrzymanie jest profesjonalna obsługa i sprzedaż.
Firmy zrekrutowały najlepszych handlowców dając im niezwykle ważne zadanie – zdobycie jak największego udziału w rynku. Tylko sprzedaż i utrzymanie klientów pozwoli przedsiębiorstwom przetrwać i nadal się rozwijać. Zbliżające się transakcje to „być albo nie być” dla poszczególnych handlowców i ich pracodawców.
Podsumowanie rozgrywki pozwoli wyłonić zwycięzców, ale także najlepsze praktyki i skuteczne metody obsługi i sprzedaży.
Gra kierowana jest w szczególności do osób pracujących na stanowiskach sprzedażowych, obsługujących klienta lub zarządzających tymi funkcjami w organizacjach oraz do tych, którzy przygotowują się do pełnienia takich funkcji.
PL
8–20 osób, optymalnie 12–16
1,5–2 h
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
GrowinGame Sp. z o.o.
ul. Władysława Łokietka 8
12-100 Szczytno
NIP 739-388-69-25
REGON 364942639
Obsługa klienta
Pn.–Pt. 9:00–17:00
(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)
Masz pytania dotyczące licencji?
A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Tomasz Hermaniuk (zweryfikowany) –
Ciekawa, nieskomplikowana dla uczestników i prowadzącego gra, która w prosty sposób przekazuje najistotniejsze treści dotyczące podejścia do sprzedaży, a zwłaszcza diagnozowania potrzeb klientów. Pierwszą grupą, z którą wykorzystałem grę byli pracownicy dużego biura nieruchomości. Nota bene, z tego powodu ją zakupiłem 🙂 Fakt, że symulacja była powiązana z ich branżą był w tym przypadku bardzo znaczący. Uczestnicy bardzo sobie to chwalili. Jako ciekawe doświadczenie uznali również możliwość skonfrontowania się podczas procesu sprzedaży ze swoimi kolegami z pracy. Polecam
Marek Hamryszczak (zweryfikowany) –
Gra świetnie sprawdziła się dla uczestników będących tele-sprzedawcami. Pokazała, jak ważną rolę w rozmowie sprzedażowej odgrywa rzetelnie przeprowadzony sondaż potrzeb. Uczestnicy podkreślali walor edukacyjny gry oraz potrzebę jeszcze większej atencji na badanie potrzeb klienta w procesie sprzedaży.
Marta Malinowska (zweryfikowany) –
Świetna gra symulacyjna. Wykorzystałam ją na szkoleniu branży nieruchomości, sprawdziła się idealnie. Były emocje, dyskusja i wnioski. Osoby, które wcieliły się w role Klientów przekazały bezcenne spostrzeżenia swoim Agentom 🙂 Gra może być ciekawym podsumowaniem szkolenia – testem sprawdzającym lub ćwiczeniem na początek, ukazującym braki kompetencyjne. Polecam ! 🙂
Grzegorz Gustaw (zweryfikowany) –
Prosta i angażująca uczestników gra szkoleniowa. Generowała bogaty materiał do omówienia. Sprawdziła się podczas szkoleń sprzedażowych.
Andrzej Zdanowski (zweryfikowany) –
Świetna gra sprzedażowa dedykowana branży nieruchomości. W grę zaangażowali się wszyscy uczestnicy, niezależnie od doświadczenia. Największą wartością podczas omówienia , była informacja zwrotna od osób , które były w roli Klientów. Ciekawa, szybka i emocjonująca gra pokazująca różnice w wyborze strategii sprzedażowych oraz powody dla których Klient wybiera sprzedawcę. Grę zastosowałem na koniec szkolenia , by uczestnicy mogli zastosować wszystkie poznane wcześniej techniki. Wyszło rewelacyjnie. Polecam
Daniel Figel (zweryfikowany) –
Za pomocą tej gry trener z pewnością osiągnie założone przez siebie cele edukacyjne. Uczestnicy łatwo angażują się w grę. Poza tym sprawdzają poziom swoich kompetencji i otrzymują wartościową informację zwrotną. Polecam.