(39 opinii klienta)

30 dni

189,00 2.190,00  z VAT

30 dni to gra symulacyjna poświęcona tematyce zarządzania zmianą, która w wyjątkowy sposób odkrywa punkty wiedzenia, obawy i intencje stron uczestniczących w ważnych procesach zmian w przedsiębiorstwie.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Planować procesy zmian.
  • Reagować na zmiany.
  • Komunikować zmiany.
  • Zarządzać procesami.
  • Analizować efekty.
  • Doświadczać sytuacji zmian organizacyjnych.
  • Wyłaniać czynniki, które leżą u źródeł oporu pracowników w procesie zmian.
  • Wypracować wnioski dotyczące zarządzania zmianami w przedsiębiorstwie z szczególnym uwzględnieniem przyczyn oporu wobec zmian. Presja czasu oraz zastosowane w grze mechanizmy przynoszą uczestnikom wiele ciekawych doświadczeń.
  • Przygotować liderów i agentów zmian. Pozwolisz im ustrzec się błędów w rzeczywistych sytuacjach w organizacji.

Na czym polega ta gra?

Prezes – „Musieliśmy podjąć decyzję, mieliśmy poczucie odpowiedzialności.”
Dyrektorzy – „Myśleliśmy, że jesteśmy przed konfliktem, że będą się buntować.”
Kierownicy produkcji – „Brakowało nam poczucia jedności.”
Pracownicy produkcji –„Czuliśmy się lekceważeni. Zjednoczyliśmy się i zastanawialiśmy się jak postawić opór.”

„30 dni” to gra symulacyjna, która wprowadza uczestników rozgrywki w ostatni miesiąc spowolnienia gospodarczego. Zarządzają oni niewielką stocznią, a ich zadaniem jest przetrwanie ostatnich 30 dni tej trudnej sytuacji. Dodatni wynik finansowy na koniec miesiąca oznacza realizację celu. Wynik ujemny zwiastuje bankructwo.

W tak niełatwym okresie nie ma prostych rozwiązań i szybkich kompromisów. Opcji jest kilka m.in. zwolnienia, modyfikacja struktury zatrudniania czy też restrukturyzacja produkcji. Jedno jest pewne – zmian nie da się uniknąć.

Czas nagli – 30 dni w 30 minut. Zadziwiające jak wiele można nauczyć się o zarządzaniu zmianą, w tak krótkim czasie.

Dzięki tej grze zidentyfikujesz wraz z grupą źródła oporu pracowników wobec zmian, a także czynniki decydujące o powodzeniu w ich wdrażaniu.

Dla kogo jest?

  • Dla pracowników przygotowujących się do ważnych zmian w organizacji lub już uczestniczących w takich procesach,
  • Dla managerów, których zadaniem będzie przewodzenie zmianom w firmie.

Język gry

PL, EN

Ilość uczestników

8–20 osób, optymalnie 10–14

Czas gry

1,5–2 h

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zobacz fragmenty gry „30 dni” Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry, opis jej przebiegu, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, model kompetencji, na którym bazuje gra, i więcej …

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF,
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy,
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji 

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

39 opinii dla 30 dni

  1. Paweł Popow (zweryfikowany)

    Wykorzystywać tą grę można od szkolenia dla pracowników korporacji, po studentów. Gra daje wiele doświadczeń dla uczestników, jak i dla osoby prowadzące. Polecam.

  2. Adriana Sadowska (zweryfikowany)

    Gra, która od samego początku pokazuje jak grupa podchodzi do realizacji zadań. Czy woli pracować indywidualnie czy grupowo. Pokazuje jakie relacje występują w grupie, czy w sytuacji zmiany wygrywają interesy jednostki, danego zespoły czy całej firmy. Rozgrywka wywołuje emocje i zmusza do aktywnego udziału każdego uczestnika. Świetnie sprawdza się po przerwie obiadowej, gdy grupę trzeba zaktywizować do działania. Polecam! Ada S.

  3. Wiesława Zwierzchowska (zweryfikowany)

    Gra świetnie sprawdziła się na szkoleniu dla urzędników. Zdziwili się, jak ważna i jak pomijana jest przez nich dobra komunikacja. I jak bardzo w ich pracę wkradła się hierarchizacja stanowiskowa. Dyskusja po przeprowadzeniu gry trwała długo i była kanwą do refleksji. To czwarta gra, jaką przeprowadziłam i na pewno jeszcze nie raz ją przeprowadzę. Obecnie kupuję “Czas redakcji”.

  4. Izabela Krzeszewska-Rykowska (zweryfikowany)

    Gra wywołuje emocje, dzięki którym uczestnicy realnie doświadczają reakcji na zmiany. Grę przeprowadziłam wśród studentów pracujących na różnych stanowiskach. Podsumowali, że to nie jest proste przekazywać informacje o zmianach, odpowiednio uargumentować i odpowiadać na pytania pracowników. Mieli również refleksję, że najważniejsze jest odpowiednie przygotowanie i rozmowy z innymi. Zachęcam żeby zarezerwować więcej czasu na odpowiednie wprowadzenie, omówienie gry i na przygotowanie się uczestników. Zanim przeszliśmy do podsumowania i omówienia gry i tego co się wydarzyło, uczestnicy potrzebowali czasu, aby ochłonąć z emocji. Na koniec stwierdzili, że to nie było łatwe, natomiast pojawiły się prawdziwe emocje, których się po sobie nie spodziewali. Polecam grę jako element całodziennego warsztatu.

  5. Agnieszka Żarecka (zweryfikowany)

    Wykorzystałam tę grę w pracy z przyszłą kadrą kierownicza przygotowując ich do zarządzania zespołem w zmianie. Wnioski były fantastyczne. Uczestnicy doświadczyli tego co najważniejsze – istoty współpracy, rozmów i potrzeby angażowania pracowników na każdy stanowisku. Gra uświadomiła ludziom, że Prezesi i Dyrektorzy to tylko ludzie i efektywne wdrożenie zmian powinno zostać dobrze przygotowane, zaplanowane i wdrożone w ramach współpracy zespołowej. Polecam.

  6. Daniel Smoliński (zweryfikowany)

    Wiele danych, analiza, strategiczne podejście i stawianie wspólnych celów nad własne to esencja. Warto w rolach graczy obsadzić osoby o przeciwstawnych stanowiskach.

  7. Karolina (zweryfikowany)

    Angażująca gra. pokazująca “jak na dłoni” trudności związane z wprowadzaniem zmian. Postawy pracowników produkcji, komunikacja kierowników z pracownikami, decyzje zarządu – idealny materiał do refleksji. Uczestnicy sami zauważają analogie do swojego środowiska pracy

  8. Marcin

    Gra świetnie pokazuje przebieg zmian w wielu organizacjach. Doskonałe wprowadzenie do tematu komunikacji w zmianie. Wymaga poradzenia sobie z grupą uczestników pełniących rolę pracowników fizycznych – dużo emocji

  9. Iwona (zweryfikowany)

    To moja ulubiona gra, którą stosuję na szkoleniach z zarządzania zmianą. Sprawdza się zarówno na sali jak i on-line, na warsztatach dla team leaderów i zarządów. Pozwala zobaczyć perspektywę ról na różnych poziomach organizacji, świetnie też pokazuje, na czym często skupiają się osoby/zespoły projektujące i wdrażające zmianę.
    Uczestnicy moich szkoleń oceniają zwykle rozgrywkę jako jeden z najważniejszych elementów szkolenia. Naprawdę polecam!

  10. Hanna Symonowicz (zweryfikowany)

    Świetna gra, angażuje uczestników i ukazuje wiele aspektów zmiany. Dobrze wprowadzona i omówiona za każdym razem okazuje się jeszcze ciekawsza.

  11. Mirek Betkowski

    Bardzo rozwijająca gra ukazująca różne aspekty wprowadzenia zmiany, przed którą budzą się lęki i obawy. ciekawy sposób prowadzenia narracji i kierowaia poszczególnymi etapami. Polecam to rozwiązanie nie tylko do pracy z zespołami ale także do wspólnej zabawy z domownikami przed podjęciem ważnych spraw. Mirek B

  12. Marek Gliwny (zweryfikowany)

    Gra “30 dni” zmusza do refleksji. Bycie menedżerem to konieczność łączenia wielu różnych perspektyw. Uczestnicy mieli okazję spojrzeć na “zarząd” także oczami zwykłych pracowników. Okazało się ze “góra” czasem zapomina kto jest “na dole”. A dla sprawnego zarządzania konieczne jest szersze spojrzenie. Gra była ciekawym doświadczeniem. POLECAM

  13. Dominika (zweryfikowany)

    Lubię angażować uczestników w tą grę, bo daje ciekawe wnioski i podoba im się jej przebieg. Jest dobrze opisana i ciekawa w realizacji – polecam 🙂

  14. Grzegorz Gustaw (zweryfikowany)

    Przy temacie zarządzania zmianą – niezastąpiona. Prowadziłem ją wielokrotnie zarówno w j. polskim, jak i angielskim (polecam również zakup tej wersji językowej). Za każdym razem uczestnicy naturalnie wchodzili w role. Pojawiały się m.in. typowe błędy najwyższego kierownictwa w kontekście komunikowania zmiany, jak i opór ze strony pracowników niszczego szczebla. Perełka.

  15. Małgorzata Klimka-Kołysko (zweryfikowany)

    Ciekawa, angażująca gra. Świetnie sprawdziła się w zespole, który był nowym zespołem, jak i w grupie, która znała się już dość długo. Scenariusz gry pozwala zaobserwować mechanizmy kierujące zespołem, zachowania poszczególnych członków, uruchamia emocje.

  16. Jacek Lisicki (zweryfikowany)

    Polecam grę. Szczególnie dla uczestników z dużym doświadczeniem, a wykazujących pewne oznaki rutyny. Dynamika i fabuła gry szybko angażuje, odrywając biorących ucział od schematów i automatyzmów dnia codziennego. W omówieniu – zderzenie tego co się zadziało w trakcie gry z realnością dnia codziennego w pracy – bezcenne! Nagle uczestnicy zaczynają być TU I TERAZ.

  17. ERNEST GRASELA (zweryfikowany)

    Bardzo dobra gra, która pozwolił uczestnikom spojrzeć na zmianę jak coś wartościowego, pod warunkiem że jest dobrze przygotowana. Podczas gry ludzie poczuli jakich emocji dostarcza zmiana oraz jak w procesie zmiany reagują ludzie. Polecam Ernest Grasela

  18. Adrian Wołodźko (zweryfikowany)

    Już w połowie prowadzenia gry widać było z jakimi problemami komunikacyjnymi zmaga się grupa.

    Uczestnicy szkolenia stosunkowo szybko uświadomili sobie swoje nawyki, co bardzo pomogło w prowadzeniu dalszych ćwiczeń i dyskusji.

    Polecam 😉

  19. Martyna Rogowska (zweryfikowany)

    Gra bardzo angażująca uczestników pozwalająca spojrzeć na temat z różnych perspektyw.
    Zdecydowanie polecam wszystkim którzy chcą zająć się zagadnieniem zmiany w organizacji oraz popracować nad tematem w bardziej kreatywny sposób.

  20. Marlena Adamska (zweryfikowany)

    Gra niezwykle angażująca uczestników. Podczas rozgrywki pojawiają się aspekty nad którymi można pracować wiele godzin, wyciągać wnioski i przekładać je na rozwiązania gotowe do wdrożenia. Przede wszystkim gra pokazuje cały proces zarządzania zmianą – od niechęci, oporu, jak reagujemy na zmianę, jakie podejmujemy decyzje i jakie to ma konsekwencje podczas jej wprowadzania. Gorąco polecam.

  21. Jarosław Wołyński (zweryfikowany)

    Jasny przekaz i wskazanie na kluczowe obszary potencjalnych oporów w zarządzaniu zmianą.
    Polecam

  22. Żaneta Mańka (zweryfikowany)

    Bardzo ciekawa gra dotykająca obszaru zarządzania zmianą w organizacji. Pozwala Uczestnikom doznać refleksji na temat ograniczonej komunikacji w sytuacji zarządzania zmianami oraz realne emocje dotyczące braku zangażowania poszczególnych osób w realizację projektu. Gra skonstruowana ciekawie – już samo wprowadzenie (konkurs stanowisk) jest bardzo wciągające w rozgrywkę.
    Serdecznie polecam.

  23. Beata Kozyra (zweryfikowany)

    Świetna gra! Na początku wydawała się uczestnikom stosunkowo prosta, ale w krótkim czasie pokazała, w jaki sposób ludzie reagują na zmiany i jak emocje i wynikające z nich postawy i zachowania wpływają na przebieg procesu zmiany. Najciekawsze było podsumowanie i omówienie gry, w której każdy z uczestników dostrzegł nowe dla siebie aspekty zmiany, których wcześniej sobie nie uwiadamiał.

    GORĄCO POLECAM.
    Beata Kozyra

  24. Damiana Skonieczna-Gawęda (zweryfikowany)

    Super gra. Przetestowałam wraz z moimi współpracownikami (duży zespół plus młoda kadra menadżerska I stopnia) w podziale na 2 grupy. Uczestnicy pojęli proces przechodzenia przez zmianę oraz jej postrzeganie przez różne szczeble struktury organizacyjnej. Gra wciągnęła wszystkich i ku mojemu zaskoczeniu wypracowano spory zysk netto przy zastosowaniu mieszanego modelu programu naprawczego (poszerzenie asortymentu, szkolenie pracowników, degradacja większości kadry menadżerskiej) oraz opracowano strategię długoterminową. Była otwarta komunikacja i współpraca pomiędzy wszystkimi szczeblami organizacji. Były emocje, spodziewane reakcje i komentarze. Gra rewelacyjnie nadaje się do budowania zaangażowania w organizacji. Uzupełniłabym ją jeszcze o model zaangażowania z omówieniem zachowań charakterystycznych dla kategorii: współpraca, komunikacja/szczerość, zaufanie. Ja wplotłam jeszcze element dodatkowy jakim jest inteligencja emocjonalna pracownika (EQ). To wzmocniło ich zaangażowanie.

  25. Dawid Bachryj (zweryfikowany)

    Rewelacyjna gra, którą polecam każdemu. Niesamowicie emocjonująca i angażująca zarówna uczestników jak i prowadzącego. Wykorzystałem grę wielokrotnie i doświadczyłem efektu “wow” za każdym razem. Co ciekawe – po trzech latach spotkałem się z grupą, która doświadczyła tej gry, wspominają ją z takimi samymi emocjami jak podczas rozgrywki. Polecam.

  26. Marta Bober-Lal (zweryfikowany)

    To była moja pierwsza gra zakupiona w tym sklepie. Wykorzystałam ją na szkoleniu z zarządzania zmianą dla menedżerów doświadczonych już w prowadzeniu różnych projektów. Gra pokazała że nawet doświadczeni pracownicy “potykają się” na podstawach 🙂 Polecam serdecznie

  27. Alicja Rolka

    Gra 30 dni została przeprowadzona w trakcie warsztatów z zarządzania zmianą dla grupy managerów i sprawdziła się bardzo dobrze. Gra ujawniła i uświadomiła mechanizmy działające w zmianie, typowe reakcje i zachowania oraz ich konsekwencje. Była podstawą do dyskusji i refleksji uczestników, którzy sytuacje pojawiające się w trakcie gry odnosili do tego z czym mierzą się na codzień. Jest to gotowe narzędzie dające świetną podstawę do dyskusji, dodatkowo zostało pozytywnie ocenione przez uczestników. Polecam!

  28. Anna Pluta (zweryfikowany)

    Użyłam tej gry na zajęciach ze studentami (stacjonarnymi i niestacjonarnymi). Rozgrywka była wstępem do omówienia zagadnień związanych z zarządzaniem zmianami. Po jej zakończeniu pojawiło się wiele konkretnych problemów i pytań, a także świadomość, że zarządzanie zmianami to trudny proces obejmujący nie tylko aspekty techniczne i organizacyjne, ale również społeczne.
    Studenci byli bardzo zaangażowani w rozgrywkę. Gra ukazała ich postawy, stereotypy myślenia i pobudziła do wielu ciekawych wniosków. Gorąco polecam!

  29. Anna Krawcewicz (Trener Mind UP) (zweryfikowany)

    Bardzo dobra gra.
    Wielokrotnie stosowałam na warsztatach z „Zarządzania zmianą”. Za każdym razem gra angażowała uczestników tak, że mogliśmy na podstawie doświadczeń wyprowadzić bardzo pożyteczne i konstruktywne wnioski dla organizacji.
    Szczerze polecam!
    Anna Krawcewicz – Trener Mind UP

  30. Małgorzata Zaremba (zweryfikowany)

    Gra na pozór prosta, ale w tej prostocie kryje się całe sedno. Wykorzystuję grę podczas szkoleń z zarządzania zmianą – dla uczestników największym zaskoczeniem jest komunikacja w zamianie – czyli ponoć absolutnie oczywistego i prostego, okazuje się być rafą koralową na której rozbijają się okręty projektów. Gra to pokazuje. jest wielopłaszczyznowa, pozwala wypracować praktyczne wnioski do zastosowania od ręki.

  31. Maciej Fijałkowski (zweryfikowany)

    Ciekawa gra, bardzo dobrze sprawdza się przy okazji tematu związanego z zarządzaniem zmianą w przedsiębiorstwie, Polecam.

  32. Wojciech Szorc (trener biznesu) (zweryfikowany)

    Wykorzystałem grę jako podstawę warsztatów z przechodzenia przez zmianę. Przebieg gry, zachowania uczestników, wnioski po zakończeniu dają świetny materiał szkoleniowy na wielu płaszczyznach. Nas interesowała oczywiście zmiana z perspektywy pracownika, zespołu i organizacji – znakomity materiał. Pojawiło się wiele wątków, które spokojnie można wykorzystać na szkoleniach ze współpracy zespołowej, efektywnej komunikacji a nawet przejmowania odpowiedzialności. Polecam

  33. Wojciech Kaczmarek (zweryfikowany)

    W ostatnim m-cu realizowałem ta grę trzykrotnie w różnych grupach menedżerskich. Konstrukcja gry jest świetnie doukładaną. W zasadzie w każdej z realizacji na poziomie konkursu stanowisk na poczatku uczestnicy mówili, że nie da się odgadnąć np przy którym stole kto siedzi albo jaki produkt ile kosztuje w produkcji. A na etapie podsumowania mówili m. in. o swoim “stereotypie”. Zręcznie gra pokazuje samym uczestnikom jak bardzo schematycznie myślą i czasami jak bardzo trudno im z tym pracować. Polecam ze wszech miar.

  34. Beata Zięcik (zweryfikowany)

    Przeprowadzałam kilka razy w róznych zespołach z udziałem kadry menadżerskiej niższego i wyższego szczebla. Genialna gra ukazująca za każdym razem jak ciężko jest wprowadzić zmianę i jak bardzo “punkt widzenia zmiania się w zalezności od punktu siedzenia”. Gra bardzo mocno angażuje uczestnikow, pojawiają się rozne emocje, a wniosków nie ma końca. Polecam nietylko jako grę dotyczącą zarządzania zmianą, ale również jako grę dotyczącą współpracy i komunikacji.

  35. Anna Olszowy (zweryfikowany)

    Gra w idealny sposób pokazuje sytuacje oraz postawy pracowników podczas zmian w organizacji. Co najważniejsze angażuje uczestników szkolenia, pobudza w nich głębokie emocje co służy wypracowaniu ciekawych wniosków i rozwiązań. Potwierdzam, że na grze można pracować dłużej, pokazuje ona pracę na różnych stanowiskach- od niższego do najwyższego szczebla, co dodatkowo czyni ją atrakcyjną edukacyjnie. Gorąco polecam.

  36. Dariusz Olszewski (zweryfikowany)

    Przeprowadzaliśmy tę grę dla całej kilkudziesięcioosobowej firmy w kilku grupach jednocześnie. (forma rywalizacji). Mechanizm gry świetnie pokazał jak funkcjonujące wśród uczestników stereotypy ról przekładają się na zachowania.
    Jak budowanie rozwiązań przed komunikacją i uzyskaniem aprobaty społecznej do zmian wpływa na efektywność procesu. Z zachowań uczestników podczas gry można moderować wiele wniosków zwłaszcza, że gra mocno angażuje uczestników. Polecam to narzędzie i rekomenduję sugerowanie grupie aby uczestnicy zamienili się rolami w grze (jeśli grupa to managerowie i pracownicy). Doświadczenie i odpowiednie omówienie procesu przez trenera może okazać się mocno inspirujące dla pracowników wyższych szczebli w organizacji.

  37. Julita Gacuta

    Podczas gry pojawiają się aspekty nad którymi można pracować wiele godzin, wyciągać nieskończoną liczbę wniosków. Przede wszystkim pokazuje jak reagujemy na zmianę, jakie podejmujemy decyzje i jakie to ma konsekwencje podczas jej wprowadzania. Gdy tematem szkolenia jest zmiana to mamy tu gotowe narzędzie do pracy. Polecam.
    Julita (trener biznesu)

  38. Rafał Balicki (zweryfikowany)

    Świetna gra pokazująca czym jest zmiana i jak ludzie na zmianę reagują. Dobry trener może na niej pracować cały dzień. POLECAM.
    Rafał ( trener biznesu, coach)

  39. Ewa Sakwa (zweryfikowany)

    30 dni to trzecia gra, którą przeprowadzałam. Grę przeprowadzałam również w zespołach, które wcześniej doświadczyły gry Zagadki kryminalne lub Skandal. W podsumowaniu nawiązywaliśmy do podsumowania z poprzedniej gry. Czy doświadczenia komunikacyjne i umiejętności współpracy, o których wcześniej mówiliśmy przydały się w tej grze. W części grup owszem uniknięto poprzednich błędów, w niektórych grupach nie uniknięto i najciekawsze były wnioski dlaczego. Wszystkie gry, które przeprowadziłam Skandal, Zagadki kryminalne i 30 dni dają możliwość pokazania pracy zespołu, pozwalają wydobyć kompetencje do doskonalenia, wskazują liderów w grupie, wskazują tez outsiderów, uruchamiają prawdziwe emocje, zachowania i postawy. Trzeba być dobrze przygotowanym do podsumowania gry, albowiem wiele aspektów pojawia się podczas gry. Najważniejsze jest zachowanie dystansu, poczucie humoru. Instrukcje do gry są w zupełności wystarczającym i zrozumiałym materiałem do przeprowadzenia gry. Zachęcam też do rozbudowania fabuły jeśli tylko mamy na to czas na szkoleniu i pewne doświadczenie. Po przeprowadzonej grze, uczestnicy pozytywnie oceniali grę. Ewa S.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Motywowanie

149,00 1.040,00  z VAT

Zarządzanie pracownikami

119,00 1.899,00  z VAT

Organizacja pracy

189,00 1.290,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?