Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 11 ocen klientów
(11 opinii klienta)

Być albo nie być – Auta

67,00 469,00  z VAT

„Być albo nie być” to sprzedażowa gra symulacyjna, w której uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami handlu. To gra, w której każdy może zostać idealnym sprzedawcą, ale i każdy klient może wybrać sobie sprzedawcę.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Uświadomić sobie, jakie kompetencje są ważne w sprzedaży oraz obsłudze klienta i mogą być przedmiotem rozwoju.
  • Uświadomić sobie znaczenie dobrych praktyk oraz standardów obsługi klienta i sprzedaży, a także wyłonić je poprzez rozgrywkę.

Na czym polega ta gra?

„Być albo nie być” jest doświadczeniem, w którym handel zamienia się w wyzwania prowadzące do wypracowania najlepszych praktyk i standardów w obsłudze klienta.

Być albo nie być – Auta – gra symulacyjna
Obsługa klienta i sprzedaż

(dokument PDF)

Scenariusz

Uczestnicy rozgrywki zostają podzielni na sprzedawców i klientów. Sprzedawcy wcielają się w pracowników firm, które stanęły w obliczu niezwykle trudnej sytuacji na rynku. Wszystkie firmy mają tak zbliżoną ofertę, a klienci stali się tak wymagający, że jedynym sposobem na ich zdobycie i utrzymanie jest profesjonalna obsługa i sprzedaż.

Firmy zrekrutowały najlepszych handlowców dając im niezwykle ważne zadanie – zdobycie jak największego udziału w rynku. Tylko sprzedaż i utrzymanie klientów pozwoli przedsiębiorstwom przetrwać i nadal się rozwijać. Zbliżające się transakcje to „być albo nie być” dla poszczególnych handlowców i ich pracodawców.

Podsumowanie rozgrywki pozwoli wyłonić zwycięzców, ale także najlepsze praktyki i skuteczne metody obsługi i sprzedaży.

Zobacz też inne dostępne wersje gry:

Dla kogo jest?

Gra kierowana jest w szczególności do osób pracujących na stanowiskach sprzedażowych, obsługujących klienta lub zarządzających tymi funkcjami w organizacjach oraz do tych, którzy przygotowują się do pełnienia takich funkcji.

Język gry

PL

Ilość uczestników

8–20 osób, optymalnie 12–16

Czas gry

1,5–2 h

auta

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę „Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

11 opinii dla Być albo nie być – Auta

  1. Oceniono 5 na 5

    Angelika Kajrys (zweryfikowany)

    Bardzo ciekawa gra i znowu nie tylko dla handlowców, można wykorzystać np. w grupach projektowych (specjaliści nie związani z sprzedażą i obsługą klienta), gdzie jest ciągły kontakt z klientem, negocjacje warunków czy aspektów związanych z projektem przy jednoczesnym utrzymaniu relacji z klientami są niezbędne i konieczne.

  2. Oceniono 5 na 5

    Kamil Zieliński (zweryfikowany)

    Bardzo szczegółowo zaprojektowana gra, co naturalnie jest jej atutem. Przyda się raczej na podstawowych szkoleniach ze sprzedaży, szczególnie tam, gdzie chcemy wykazać jak ważne jest dbanie o długofalowe relacje. Polecam do basicowych szkoleń sprzedażowych!

  3. Oceniono 5 na 5

    Anita Przybył (zweryfikowany)

    Bardzo angażująca gra. Realizowałam w grupie sprzedawców w różnym doświadczeniem, z różnych branż. Bardzo dobrze się sprawdziła. Dużą wartością gry jest to, że każdy ze sprzedawców może otrzymać informację zwrotną dotyczącą konkretnych zachowań, postawy która wpływała na sukces lub jego brak w tym zadaniu. Świetny punkt wyjścia do szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta.

  4. Oceniono 5 na 5

    Anna Pigłowska Kaczor

    Świetna gra symulacyjna, która angażuje uczestników już od samego początku. W naszym przypadku wpadłam na pomysł zamienienia sali szkoleniowej w targi turystyczne, wyodrębniliśmy stoiska dla konkurencyjnych sprzedawców. Grupa przyniosła gadżety i naprawdę wyglądało jak na prawdziwych targach. Dzięki temu klimatowi, udało się wejść w rolę wszystkim uczestnikom. Sprzedawcy zmierzyli się z nieznanym produktem. W naszym przypadku moi uczestnicy, bardzo szybko próbowali dorównać innym sprzedawcom, uruchomiła się rywalizacja. Dodatkowo, w zależności od wylosowanego budżetu u klientów, pojawiały się możliwości wyjazdowe. Ci którzy byli elastyczni, potrafili zmodyfikować ofertę, natomiast Ci, którzy byli sztywni i stosowali się tylko do instrukcji, przegrali. Grę polecam na zajęcia z marketingu, ponieważ mamy do czynienia z produktem, ceną, marżą, zyskiem. Gra zawiera specjalne wzory, dzięki którym sprzedawcy dokonują obliczeń. Polecam ANNA PIGŁOWSKA KACZOR

    • Wiktor Wołoszko

      Aniu – dziękuję za Twoją opnię! Z wypiekami na twarzy czytamy o tym w jak brawurowy sposób dbasz by uczestnicy jeszcze mocniej weszli w swoje role. Dla czytających ten komentarz dodam tylko, że Twoja opinia dotyczy gry Być albo nie być, w wersji „Podróże”. Myślę, że w przypadku wersji „Auta” również można zorganizować targi, ale motoryzacyjne 🙂

  5. Oceniono 5 na 5

    Patrycja Paleń-Tondel (zweryfikowany)

    Prowadzę na zajęciach ze sprzedaży i z zakupów 🙂 Gra bardzo angażuje studentów, którzy przyjmują bardzo różne strategie sprzedażowe. Wcześniej uczą się m.in. o stylach komunikacji i zwykle w trakcie rozgrywki mocno angażują zdobytą wiedzę i umiejętności. Niektórzy mocno rozbudowują sferę wizualną, ustawiają stoiska, tworzą jakiś plakat reklamowy na ścianę. Inni przeciwnie, wolą krążyć, podsłuchiwać, wcinać się w trakcie rozmowy i przejmować klienta. Warto robić szczegółowe notatki do późniejszego omówienia, przy liczniejszych grupach pomocny będzie dodatkowy obserwator. Feedback płynący od uczestników po zakończeniu gry jest skarbnicą materiałów do dyskusji i przemyśleń. POLECAM!

  6. Oceniono 5 na 5

    Artur Myszke (zweryfikowany)

    Gra angażuje uczestników, którzy starają się za wszelką cenę sprzedać. Jest przeznaczona dla sprzedawców ze wszystkich branż (mimo, że przedmiotem sprzedaży są samochody), którzy łatwo wchodzą w rolę. „Klienci” chętnie udzielają informacji zwrotnej, a ci którzy kupowali u więcej niż jednego sprzedawcy mają okazję porównać konkretne zachowania sprzedających i opowiedzieć co ich przekonało lub nie.

  7. Oceniono 5 na 5

    Maciej Westerowski (zweryfikowany)

    Gra bardzo dobrze przygotowana. Idealnie sprawdza się przy szkoleniach sprzedażowych. Fantastycznie wspiera handlowców w dziedzinie komunikacji i kreatywności.

  8. Oceniono 5 na 5

    Małgorzata Kamińska (zweryfikowany)

    Bardzo fajna gra, bardzo dobrze sprawdziła się zarówno dla doświadczonych, jak i niedoświadczonych handlowców, pomogła mi wprowadzić w tematykę negocjacji cen i dawania rabatów, polecam!

  9. Oceniono 5 na 5

    Tomasz Wysoczański (zweryfikowany)

    Ciekawe narzędzie. Zastosowałem na początku szkolenia, dzięki czemu otrzymałem wartościowy punkt wyjścia do omawiania z uczestnikami różnych zagadnień dotyczących sprzedaży.

  10. Oceniono 5 na 5

    Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany)

    Gra fantastycznie wspiera warsztaty dla handlowców, i to nie tylko warsztaty dla sprzedawców zatrudnionych w salonach samochodowych. Wszakże jedną z cech dobrego handlowca jest kreatywność. Sama gra, jej przebieg, zasady prowadzenia, są doskonale opisane, a cel ćwiczenia wyjaśniony w prosty i czytelny sposób. Przebieg gry, wcielenie się w przydzielone role i odegranie scen, pozwala uczestnikom na wyciągnięcie mnóstwa cennych wniosków. Uzmysławia także, jak wiele mogą jeszcze zrobić, by w efekcie końcowym uzyskać zamierzony cel. Wszystko zależy od ich podejścia do klienta, sprzedaży, zaangażowania i własnej kreatywności. Gra znacznie uatrakcyjnia przebieg szkoleń i czyni je jeszcze bardziej efektywnymi.

  11. Oceniono 5 na 5

    Daniel Figel (zweryfikowany)

    Gra jest szczegółowo i starannie zaprojektowana. Daje frajdę uczestnikom, którzy nawet nie zauważają kiedy się uczą. Z największą przyjemnością polecam ten produkt.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Konflikty w zespole

139,00 973,00  z VAT

Negocjacje

189,00 889,00  z VAT

Negocjacje

220,00 1.540,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?