Kraina Nawyków

185,00  z VAT

To prosta, a jednocześnie bardzo angażująca gra. Skuteczna, gdy rozwijasz pozytywne zachowania – nawyki u siebie lub innych. Dobra zabawa i emocje gwarantowane!

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Poznać mechanizmy tworzenia się i utrwalania nawyków.
  • Wskazać nawyki, które pragniesz rozwijać.
  • Zainicjować pożądane zachowania i utrwalić je jako nawyki.
  • Dobra zabawa z nutką rywalizacji (polecam granie z innymi).

Na czym polega ta gra?

Grając w tę grę wcielisz się w rolę Podróżnika, który każdego dnia wędruje przez Krainę Nawyków. Zaczniesz od bardziej przyjaznego terenu, mniejszych wyzwań, by stopniowo zwiększać swoją sprawność w danym zachowaniu i zwiększać poziom trudności. Jeśli się spiszesz, to co jakiś czas czekają na Ciebie nagrody. Na ostatnim – najbardziej wymagającym etapie, czeka na Ciebie największa nagroda.

Gra planszowa Kraina Nawyków każdego dnia będzie Ci przypominała o Twoich zadaniach i motywowała Cię do działania. Na planszy są 4 niezależne trasy, dzięki czemu będziesz mógł rozwijać do 4 różnych nawyków równocześnie. W każdym z nich zaprojektujesz wyzwalacz, czyli bodziec, który przypomni Ci o wykonaniu nawykowego zachowania. Dodatkowo określisz także, jaką nagrodę przyznasz sobie za każdym razem po zrealizowaniu nawykowego działania oraz za dojście do premiowanych pól.

Aby ułatwić proces kształtowania nawyków, podzielisz go na 5-dniowe wyzwania. Pierwsze z nich będzie tak proste, jak to tylko możliwe. Dzięki czemu z łatwością zaczniesz pracę nad nawykami już w dniu otrzymania gry, a to jest absolutnie kluczowe dla odniesienia sukcesu. Każde kolejne wyzwanie będzie odrobinę trudniejsze. Aż dojdziesz do poziomu, który Cię interesuje.

Ważne:

Do wartości zamówienia dodane zostaną koszty przesyłki kurierskiej (wyszczególnione w podsumowaniu zamówienia).
Przesyłkę nadajemy najpóźniej do 4 dni od daty wpłynięcia środków za zamówienie (najczęściej 1 do 2 dni roboczych).

Dla kogo jest?

Kraina Nawyków, to świetne wsparcie dla tych, którzy chcą rozwijać nawyki:

  • Osobiste (np.: zdrowe odżywianie, oszczędzanie, relacje, nauka).
  • W obszarze życia rodzinnego (spędzanie wspólnego czasu, realizacja obowiązków).
  • Zawodowe (zwiększenie sprzedaży, efektywności, jakość zarządzania.

Język gry

PL

Ilość uczestników

1–4 osób, optymalnie 2

Czas gry

10–30 dni

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Kolorową planszę do zawieszenia w widocznym miejscu.
  • Czytelną instrukcję z zasadami gry.
  • Karty rozwoju nawyku – świetne uzupełnienie gry, pozwalające na głębsze zrozumienie idei utrwalania nawyków.
  • Żetony z avatarmi – Twoim/Waszymi alter ego w grze.
  • Dodatkowe akcesoria – zestaw przeszło 40-stu kart (przykładowe zachowania, wyzwalacze, nagrody), 20-ścienna kostka,  pinezki, masa mocująca do planszy i avatarów.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

 

Potrzebujesz więcej informacji?

Obejrzyj film na naszym kanale na YouTube.

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Asertywność

289,00 1.690,00  z VAT

Informacja zwrotna

189,00 1.999,00  z VAT

Komunikacja – style

187,00 1.990,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?