(12 opinii klienta)

Małpi Dzień

289,00 1.690,00  z VAT

„Małpi Dzień” to unikatowa i inspirująca gra szkoleniowa poświęcona tematyce asertywności. Dzięki licznym interakcjom między uczestnikami jest świetnym sposobem treningu tej umiejętności. Angażuje i pobudza do działania, a jednocześnie daje możliwość wygenerowania wnikliwych i ważnych wniosków dotyczących asertywnego zachowania.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Zrobić autodiagnozę umiejętności asertywnego zachowania się.
  • Pogłębić wiedzę na temat asertywności.
  • Opracować zasady służące lepszej komunikacji z innymi.
  • Poznać i zrozumieć czynniki wpływające na nasze zachowanie (wartości, przekonania itp.).
  • Trenować zachowania asertywne.

Na czym polega ta gra?

Gracze wcielają się w role pracowników ZOO. Przed nimi kolejny intensywny dzień. Każdy wie, co do niego należy i jak najlepiej zadbać o porządek na własnym wybiegu.

Jednak jak się zachowają, gdy będą musieli wyjść wcześniej z pracy? Który ze współpracowników przejmie od nich zadania i na jakich warunkach? Z jakimi reakcjami spotkają się osoby, które będą chciały przekazać innym swoje obowiązki?

W trakcie rozgrywki uczestnicy doświadczą dylematów i emocji związanych z wyrażaniem próśb, odmową czy manipulacją. Zebrane obserwacje posłużą Wam do omówienia kluczowych zagadnień związanych z asertywnością, takich jak: świadomość i wyrażanie własnych potrzeb, dbanie o własne granice, szacunek dla innych, umiejętność wyrażania próśb, radzenie sobie z odmową itp.

Język gry

PL

Ilość uczestników

6-16 osób, optymalnie 8-14

Czas gry

1,5-2 h

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
  • Talię z 96 kartami niezbędną do prowadzenia gry – wysyłaną kurierem do 14 dni od dnia zamówienia (najczęściej 1 do 2 dni roboczych).
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

Ważne:

  • Do wartości zamówienia dodane zostaną koszty przesyłki kurierskiej – 24,60 zł brutto.

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

12 opinii dla Małpi Dzień

  1. Marta (zweryfikowany)

    Gra bardzo dobrze przygotowana, wspiera cały proces szkolenia. Dodatkowo karty są wykonane w bardzo estetyczny sposób.

  2. Izabela Krzeszewska-Rykowska (zweryfikowany)

    Świetna gra, prosta do wyjaśnienia, wywołująca na początku uśmiech uczestników. Po wcześniejszym wprowadzeniu do tematu asertywności i przepracowaniu krótkich casy studies, uczestnicy mieli możliwość wypróbowania technik w trakcie gry. Nie informowałam na początku o zasadach zwycięstwa. Uważam, że to lepsze podejście. Dziękuję osobom, które o tym napisały w swoich komentarzach. To dla mnie cenne informacje. Z przyjemnością obserwowałam uczestników jak negocjują i na jakim etapie jest ich asertywność. Bardzo przyjemna gra. Polecam.

  3. Tomasz Hermaniuk (zweryfikowany)

    Ciekawe podejście do możliwości przećwiczenia postaw asertywnych i nieasertywnych. Początkowo gra wprowadza pewną konsternację wśród uczestników, którzy zakładają, że nie da się nikogo przekonać. Wynika to w głównej mierze z czynnika rywalizacji, który gra zakłada. Potem jednak podejmują próby i dochodzi do wielu interesujących sytuacji. Gra wydobywa rzeczywiste postawy, charakterystyczne dla poszczególnych osób. Polecam jako element różnych szkoleń, w których chcemy poruszyć problematykę komunikacji i wzajemnych relacji.

  4. Katarzyna Muzyczyszyn (zweryfikowany)

    Gra wprowadza do tematu asertywności. Umożliwia obserwację własnych zachowań, zwłaszcza komunikacji, i wyciąganie wniosków. Bardzo szybka wysyłka, a to duży plus.

  5. lstroinska@wp.eu (zweryfikowany)

    Miałam okazję zastosować grę na szkoleniu kilkunastu osób w temacie “Asertywność i przeciwdziałanie konfliktom w zespole”. Gra podobała się uczestnikom i z zaangażowaniem oddali się dyskusji. Tym co przeszkadzało im w podejmowaniu decyzji, był czynnik rywalizacji i chęci wygranej. Następnym razem nie powiem o tym, że wygrywa osoba, która najszybciej wyjdzie z pracy. Pracowałam z tą grą, również na szkoleniu z negocjacji, robiąc scenki, jako spotkanie dwóch osób, które coś chcą od siebie uzyskać. Efekt był bardzo zadawalający dla uczestników, którzy mieli dużo wniosków i przemyśleń, biorąc pod uwagę współpracę międzydziałową.

  6. Maciej Leszczyński (zweryfikowany)

    Prowadziłem szkolenie dla kilkunastu pracowników działu odpowiedzialnego za współpracę z kluczowymi klientami firmy.
    Grę ,, Małpi dzień’’ zdecydowałem się zastosować podczas bloku poświęconego komunikacji asertywnej z klientem w celu doświadczenia przez uczestników sytuacji związanych z postawą asertywną i postawami nieasertywnymi.
    Jedyną zmianą w grze, którą wprowadziłem to dałem mniejszy nacisk na końcowy efekt ( w pierwotnej wersji -za wszelką cenę delegowanie swojej pracy)– obiecałem tylko że będzie krótkie podsumowanie efektów gry a jej głównym celem jest wzajemna komunikacja i odnalezienie się w określonej sytuacji w której wszyscy pracujemy w jednej firmie – ZOO a z drugiej strony jesteśmy rozliczani z wykonania swojej pracy w której jesteśmy specjalistami.
    W moim przekonaniu gra jest tak skonstruowana że przy kilkunastu osobach i statystycznym założeniu różnych postaw (asertywnych i nieasertywnych) wśród uczestników, zawsze daje materiał do omówienia przez trenera.
    W omawianej grupie zaobserwowałem podczas realizacji gry, przejawy wszystkich postaw: od asertywnej przez uległą, agresywną po manipulacyjną. Mam świadomość że do pełnego wykorzystania walorów tej gry jest potrzebna wiedza trenera na temat postawy asertywnej i postaw nieasertywnych i umiejętne poprowadzenie podsumowania.
    Trenerze jeżeli Twoim celem jest doświadczenie przez uczestników komunikacji z osobami o różnych postawach (asertywnej i nieasertywnych) to polecam grę ,, Małpi dzień’’. Dlaczego gra działa? Dzięki atrakcyjnej fabule i formie która jest katalizatorem naturalnej/wykształconej postawy uczestnika szkolenia.

    • Wiktor Wołoszko

      Panie Macieju – dziękuję za bardzo kompleksową opinię do tej gry. To konkretne wskazówki i inpiracje, które pomogą innym trenerom w pełni skorzystać z Małpiego dnia. Pozdrawiam!

  7. Anna (zweryfikowany)

    Ciekawa i inspirująca gra – daje duże możliwości pokazania zarówno asertywności jak i komunikacji – pozwala doświadczyć Uczestnikom różnorodnych emocji, jeśli się zaangażują i wejdą w grę. W moim odczuciu (grę prowadziłam 3 razy) grupa musi być otwarta i gotowa, aby się zaangażować (dobrze jak grupa jest dynamiczna, różnicowana osobowościowo i lubi nowości – podchodzi do nich choćby z małym entuzjazmem) – bowiem jeśli grupa jest mniej dynamiczna lub bardzo mocno nastawiona na współpracę (czy powściągliwa, jest jakaś osoba idąca na kompromis) – grupa szybko się dogaduje, nie dopuszcza do głosu emocji – rozmawia wyłącznie na forum i szybko kończy rozgrywkę. U mnie 2 razy zaistniała właśnie taka sytuacja – Uczestnicy szybko się dogadali, dwie osoby wzięły na siebie zadania i deklaratywnie wszyscy mieli poczucie, że jest ok. Warto więc w takich sytuacjach przygotować się troszkę lepiej na temat związany np. z czteropolówką (użyłam kolorów aby pokazać poszczególne postawy – to pobudziło do refleksji na temat zachowania w stosunku do gry), barierami i oporem w komunikacji (dotknęliśmy stereotypów i przekonań), ale też jak taka postawa wpływa na zespół – my dotknęliśmy kwestii wartości w tym kontekście i co zyska/traci zespół kiedy chcą się dogadać, idą na kompromis i nie próbują nawet zaangażować się w zadania jakie mają. Tutaj schematy asertywne z poziomu komunikacji zrobiliśmy już osobno, bo w grze wyszło nam ciut inaczej 🙂

  8. Grzegorz Gustaw (zweryfikowany)

    To najsłabszy z dotychczasowych testowanych przeze mnie produktów ze stajni Gry szkoleniowej (a mam prawie wszystkie gry). Prowadziłem ją po raz pierwszy i ostatni ok. rok temu. O ile pamiętam, gra w edycji 1 nie dopuszczała możliwości współpracy uczestników przy realizacji zadań. W dużej mierze sprowadzała złożone zagadnienie asertywności do jej potocznego rozumienia – odmowy. Myślę, że jeżeli ktoś chciałby “ograć” tematykę asertywności, grę warto wykorzystać wyłącznie przy aspekcie asertywnej odmowy. Gra nie porwała uczestników. Jej użyteczność oceniłbym na 2 gwiazdki. Jedną gwiazdkę dokładam za estetyczne karty, kolejną za sympatię żywioną względem właścicieli Gry Szkoleniowej. Czwórka na zachętę. Liczę na aktualizację gry, która wyeliminuje wyżej opisane wady.

    • Wiktor Wołoszko

      Dziękuję za Twoją opinię Grzegorzu. Mam nadzieję, że dasz “drugą szansę” tej grze 🙂 Zastosowanie Małpiego dnia na większej grupie niż ta z którą pracowałeś (6 osób) może dać inny, lepszy efekt. Nasze doświadczenia pokazały, że gra szczególnie dobrze sprawdza się w grupach 8-14 osób. Dodam również, ze podczas rozgrywek zaobserwowaliśmy szersze spektrum zachowań uczestników, które można omówić w kontekście asertywności – uległość, manipulacja, presja. Dzięki tym doświadczeniom mogliśmy również, w trakcie podsumowania, pomóc uczestnikom dotrzeć do przekonań i wartości, które leżały u podstaw tych zachowań.
      Zależy mi na jak najlepszym efekcie zastosowania naszych gier na warsztatach naszych klientów, dlatego zapraszam do konsultacji – chętnie doradzę w wykorzystaniu tej lub innych naszych gier pod kątem konkretnej grupy, jej potrzeb i sytuacji, itp. Zapraszam do kontaktu: https://www.graszkoleniowa.pl/kontakt/

  9. Bogusław Śmiechowicz (zweryfikowany)

    Gra prosta w zastosowaniu, daje możliwość elastycznego modyfikowania instrukcji lub celu ćwiczenia – sprawdziła mi się w temacie konfliktu i delegowania

  10. Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany)

    Gra mimo, że zawiera elementy zabawne, pozwala zgłębić temat asertywności i rodzajów zachowań asertywnych. Jest też dobrą autodiagnozą własnych stylów zachowań i może być dobrym uzupełnieniem lub wstępem do omówienia tego tematu. Posłużyłam mi do omówienia zachowania wg schematu FUOK.

  11. Agieszka Olszewska-Benewiat (zweryfikowany)

    Prosta mechanika dająca możłiwość szybkiego wprowadzenia w grę Uczestników.
    Dająca niesamowitą frajdę i uruchamiająca ducha rywalizacji.
    Asertywność i formy komunikacji wychodzą praktycznie “od razu”.
    Wykorzystałam dwukrotnie – z pewnością będę korzystać jeszcze nie raz.
    Lepiej mi się sprawdza w grupie od 8-10 osób, umyka im kontrola, kto już się z kimś “poukładał” i jest wyższa dynamika.
    Przy dużej grupie można zaobserwować role liderskie i grupowe.

    p/s – ekspresowa wysyłka, jeszcze tego samego dnia!

  12. Agnieszka Waleń-Wosiek (zweryfikowany)

    Gra bardzo dobrze przemyślana i przygotowana. Pozwala zrozumieć czynniki wpływające na nasze nieasertywne oraz asertywne zachowania. Bardzo cenne dla uczestników jest doświadczenie emocji związanych z wyrażaniem próśb, odmową czy manipulacją.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Informacja zwrotna

189,00 1.999,00  z VAT

Współpraca zespołowa

189,00 1.208,00  z VAT

Komunikacja – style

187,00 1.990,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?