(14 opinii klienta)

Droga pytań

89,00 483,00  z VAT

„Droga Pytań” to gra dedykowana niezwykle ważnemu aspektowi rozmowy handlowej – zadawaniu pytań. Zmusza do myślenia i formułowania pytań prowadzących klienta do finalizacji sprzedaży.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Trenować umiejętności zadawania pytań w trakcie rozmowy sprzedażowej.
  • Doświadczać i omawiać wpływ różnych pytań na skuteczność sprzedaży.
  • Wygenerować listę najciekawszych pytań do wykorzystania w praktyce.

Na czym polega ta gra?

Proste zasady gry koncentrują uwagę uczestników na stawianiu pytań, które nie tylko pozwolą zbadać potrzeby klienta, ale także przeprowadzą go przez rozmowę handlową w sposób budujący jego zainteresowanie, a docelowo zachęcą do zakupu.

Gra nie pozwala na zasypywanie klientów nadmierną ilością informacji. Uczy prowadzenia rozmowy, w której sprzedawca może poznać sytuację i prawdziwe potrzeby klienta. Poprzez możliwość obserwowania reakcji klientów na zadawane pytania stwarza pole do eksperymentów, na które trudno zdobyć się na co dzień podczas rozmów z klientami.

Konstrukcja gry nie narzuca osobie prowadzącej określonego podejścia merytorycznego do roli pytań i ich charakteru. Pozwala uzupełnić szkolenie i własną koncepcję o atrakcyjną formę treningu umiejętności zadawania pytań w trakcie rozmowy handlowej. Gra możliwa jest do zastosowania w różnym kontekście merytorycznym, np. jako uzupełnienie propozycji Sandlera.

„Droga pytań” nie tylko rozwija kompetencje prowadzenia rozmowy sprzedażowej, ale dodatkowo pozwoli grupie szkoleniowej wygenerować wiele pytań, które mogą być przedmiotem dalszych analiz czy omówienia w celu wybrania nieszablonowych, najciekawszych i najskuteczniejszych.

Droga pytań – gra symulacyjna

(dokument PDF)

Podczas gry uczestnicy prowadzą rozmowy sprzedażowe w zespołach 3-osobowych. W trakcie ich pracy nie jest wymagany stały nadzór osoby prowadzącej szkolenie, dlatego maksymalna liczba uczestników zależy głównie od możliwości organizacyjnych, a nie konstrukcji gry.

Język gry

PL

Ilość uczestników

3–30 osób, optymalnie 9–15

Czas gry

1,5 - 2 h

Ramka_graszkoleniowa_droga_pytan

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Kliknij powyżej w zakładkę „Pobierz” i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

14 opinii dla Droga pytań

  1. Klaudia Krabes-Czarnacka (zweryfikowany)

    Bardzo polecam tą grę, sprawdza się w każdej grupie, nawet doświadczeni handlowcy łapią się na tym, że za mało pytań zadają klientom. Gra skłania do refleksji, wywołuje dyskusje w grupie. Można już w nią zagrać mając zaledwie 3 uczestników.

  2. Tomasz Hermaniuk (zweryfikowany)

    Prosta w konstrukcji, ale ciekawa z technicznego punktu widzenia gra. Na plus możliwość dopasowywania liczby pytań do poszczególnych etapów, co ma duże znaczenie dla różnych branż. Wymaga dużo czujności i zaangażowania ze strony obserwatora, ale to też można potraktować jako element zwiększający umiejętność aktywnego słuchania i obserwacji 🙂

  3. Żaneta Mańka (zweryfikowany)

    Bardzo ciekawa gra rozwijająca umiejętność skutecznego zadawania pytań. W sytuacji odniesienia się do konkretnych produktów/usług przez Uczestników świetnie sprawdzi się do budowania banku poprawnych pytań w poszczególnych etapach sprzedaży/ obsługi Klienta. Rzeczywiście, rozsądnie jest włączyć dwóch obserwatorów na rozgrywkę – więcej wniosków i materiału do dalszej pracy.

  4. Dorota Grzelińska (zweryfikowany)

    Bardzo dobra gra, ukazująca ważność zadawania pytań podczas spotkań z klientem. Zastosowałam grę w dość trudnym środowisku osób, które były pierwszy raz na szkoleniu z pozyskiwania klientów. Bardzo mocno pierwszego dnia uświadomiła problem z zadawaniem pytań, dzięki czemu mogliśmy mocno popracować nad tym zagadnieniem.

  5. Andrzej Zdanowski (zweryfikowany)

    Zastosowałem grę podczas warsztatów strategicznych ktorych celem było wypracowanie gotowych pytań badających potrzeby klienta w firmie sprzedajacej meble. Gra niesamowicie to ułatwiła. Klient byl mega zadowolony.

  6. Anna Pluta (zweryfikowany)

    Gra uświadamia, że nie wszystkie nasze rozmowy powinny być spontaniczne. W niektórych sytuacjach warto przygotować się do dyskusji, aby skutecznie wymieniać poglądy czy przekazywać informacje.
    Jest warta polecenia przy omawianiu komunikacji. Uczestnicy mogą, w jej trakcie, sprawdzać swoją umiejętność zadawania pytań. Po zakończeniu daje duże pole do refleksji oraz wniosków na przyszłość.

  7. Marta Kaczmarczyk (zweryfikowany)

    Grę wykorzystałam na szkoleniu dla Doradców banku. Pracując na swoich produktach, mają możliwość wygenerowania pytań spoza standardowych, zadawanych zgodnie z systemem, formularzem. Elastyczna, ciekawa propozycja. Wąskim gardłem jest obserwacja i zapisywanie – część Obserwatorów nie nadąża (wychodzi zwłaszcza, kiedy jest dwóch obserwatorów – okazuje się, że ich zapiski są rozbieżne).

  8. Malwina Puchalska (zweryfikowany)

    Grę zmodyfikowałam tak, żeby pasowała do szkolenia z badania potrzeb dla bankowców. Zmieniłam m.in. etapy, czas, liczbę pytań, podałam konkretny obszar do zbadania. Myślę, że atutem tej gry jest to, że może być dobrą inspiracją do stworzenia czegoś, co będzie nam pasowało pod temat i grupę szkoleniową. Sam pomysł na grę oceniam pozytywnie.

  9. Grzegorz Gustaw (zweryfikowany)

    Gra bardzo dobrze sprawdziła się podczas cyklicznego szkolenia dla zespołu sprzedażowego. Nie stanowiła co prawda elementu szkolenia gremialnie wskazywanego za najbardziej atrakcyjny z modułu, w którym została wykorzystana, jednak wszyscy uczestnicy przystąpili do niej z dużym zaangażowaniem i przyniosła bogaty materiał do analizy i wyciągnięcia wniosków, dotyczących codziennej pracy uczestników (wykorzystaliśmy w grze te same usługi, które handlowcy oferują klientom swojej firmy). Polecam inwestycje w to ćwiczenie w celu urozmaicenia warsztatu – zwłaszcza w przypadku szkoleń cyklicznych.

    Jeśli chodzi o samą rozgrywkę, moim zdaniem lepiej (o ile handlowcy rozmawiają na ogół z jednym, a nie dwoma przedstawicielami klienta równocześnie) zamiast wprowadzać do gry dwóch klientów (tak jak sugeruje to autor gry), wprowadzić dwóch obserwatorów. Zwłaszcza, że zdarzyło się w mojej grupie, iż pojedynczy obserwator miał problem z nadążeniem za notowaniem pytań oraz ocen przyznawanych przez klientów (analogiczne przypadki odnotował Marcin w jednym z poprzednich komentarzy).

    Polecam zgodnie z sugestią autora gry wykorzystanie pionków w miejsce wycinanych znaczników.

  10. Marcin Domaszewski (zweryfikowany)

    Gra całkiem dobrze sprawdza się w ćwiczeniu adaptacji komunikacji w metodzie Insights Discovery – ciekawą obserwacją jest fakt, że najwyższą liczbę punktów zyskują pytania dopasowane do energii kolorystycznej rozmówcy. Wąskie gardło gry – jeżeli rozmowa biegnie w normalnym tempie obserwatorowi trudno robić notatki.

  11. Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany)

    Dla mnie bardzo dobra gra do zastosowania po szczegółowym omówieniu rodzaju pytać np. metodą STEP. Uczestnicy świetnie mogą nauczyć się rozróżniać wyższość pytań otwartych z zakresu pytań dotyczących obecnej sytuacji klienta i identyfikujących ją. Następnie pytań dotyczących występujących problemów, czy obszarów trudności, a to z kolei doprowadzi do pytań identyfikujących nowe nieuświadomione przez klienta obszary, dzięki czemu łatwo będzie można zadać pytania mające na celu uświadomienie przyszłych korzyści z danego zakupu. W te chwili opracowuję szkolenie z przyjmowania i rejestrowania reklamacji i też zamierzam wykorzystać tę grę, aby pokazać uczestnikom znaczenie sondowania i weryfikacji sprawy klienta.

  12. Daniel Figel (zweryfikowany)

    Gra jest ciekawym pomysłem na nauczenie ludzi zadawania odpowiednich pytań w trakcie procesu sprzedaży. Dodaje realizmu i atrakcyjności do szkolenia.

  13. Sławomir Witkoś (zweryfikowany)

    Moje uwagi po przepracowaniu gry:

    1.Jeśli wybierany jest produkt który Uczestnicy sprzedają realnie w swojej pracy to mają tendencję do dobrego oceniania takich pytań lub im podobnych z którymi się identyfikują bo sami też zadają podobne w pracy a które generalnie są “słabe”. Dlatego polecam wybór innego produktu niż ten sprzedawany w codziennej pracy.
    2. Zasadne jest przeprowadzenie gry po wyjściu grupy z fazy zależności bo wtedy “Klient” będzie w stanie dać ocenę, która nie spodoba się “Sprzedawcy”
    3. Pomocne może okazać się:
    a) zasłonięcie “barometru” przed wzrokiem “Sprzedawcy” (tak żeby ocenę widział tylko Obserwator), lub
    b) przed przystąpieniem do gry ustalić z grupą “jak na skali od “-3 do 3” oceniliby pytanie otwarte, zamknięte, alternatywne, sądujące, zamknięte zadane po poprzednim też zamkniętym itd.

  14. Maciej Fijałkowski (zweryfikowany)

    Polecam grę wszystkim jako wspaniałe uzupełnienie szkolenia. Ciekawa konstrukcja pozwala na elastyczne zastosowanie i przećwiczenie realnych sytuacji w sali szkoleniowej.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Techniki negocjacji

289,00 1.390,00  z VAT

Sprzedaż i negocjacje

97,00 679,00  z VAT

Sprzedaż i obsługa klienta

67,00 469,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?