Zabójcy Zmiany

259,00 568,00  z VAT

Zabójcy Zmiany to metaforyczna, kooperacyjna, detektywistyczna, karciana gra szkoleniowa z zakresu zarządzania zmianą organizacyjną, której głównym celem jest poznanie przyczyn niepowodzeń wdrażania zmian w organizacji. Przy zakupie otrzymujesz bezterminową licencję na użytkowanie tej gry przez pojedynczego trenera (licencja indywidulana), jak i całą organizację (licencja firmowa).

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Przeprowadzić efektywniejsze szkolenia z zakresu zarządzania zmianą organizacyjną czy zarządzania projektami, jako wstęp lub osobny moduł szkoleniowy.
  • Wzbogacić swoją skrzynkę konsultanta w narzędzie przydatne podczas diagnozy organizacji, budowania wizji zmiany czy identyfikacji potencjalnych ryzyk.
  • Wesprzeć wdrażanie zmian w swojej organizacji wykorzystując grę, jako kanał komunikacyjny np. pomiędzy menedżerami, a pracownikami lub jako część analizy pre-mortem bądź post-mortem.
  • Uatrakcyjnić integrację pracowników podczas luźniejszych, firmowych spotkań.

Na czym polega ta gra?

Gra szkoleniowa Zabójcy zmiany to narzędzie edukacyjne oparte na metaforze. Oznacza to, że siłą gry nie jest sama rozgrywka (jak w przypadku symulacji), a jej omówienie. Jest to połączenie dwóch modeli służących do analizy zdarzeń. Rozgrywka jest przykładem analizy post-mortem, w której zadaniem jest prześledzenie tego, co nie wyszło we wdrożeniu i znalezieniu przyczyny. Z kolei omówienie opiera się analizie pre-mortem, czyli wyobrażeniu sobie tego, co mogłoby nie wyjść w przypadku przyszłych zmian, już nie w świecie gry, a w rzeczywistości. Dzięki temu grę można wykorzystywać na wiele różnych sposobów i w różnych celach.

Każda pojedyncza rozgrywka składa się z maksymalnie dwunastu rund a przebieg każdej z nich jest taki sam. Ma to ułatwić graczom poznanie zasad i pozwolić im skupić się na szukaniu zabójcy lub zabójców (może to być kilka osób) z grona dwunastu podejrzanych. Gra ma charakter kooperacyjny, co oznacza, że gracze grają w jednym zespole (tworzą jeden umysł detektywa) przeciwko mechanice gry, a nie przeciwko sobie. Wprowadzenie ewentualnej rywalizacji pomiędzy różnymi zespołami (grającymi równolegle przy użyciu dodatkowych egzemplarzy gry) jest możliwe i pozostaje w gestii osoby prowadzącej.

Dzięki zastosowaniu kombinatoryki w procesie projektowania gry istnieje możliwość przeprowadzenia dwudziestu czterech niepowtarzalnych rozgrywek (tyle razy można zagrać a wynik się nie powtórzy).

Gracze wcielą się w rolę prywatnego detektywa, który dostał najważniejsze zlecenie w swojej karierze. Ma znaleźć zabójców młodej dziewczyny o imieniu Zmiana. Zginęła ona w jednej z dużych organizacji działających na terenie miasta. Choć policja wytypowała już podejrzanych, gracze jedynie na podstawie poszlak, swojego doświadczenia i intuicji muszą wskazać winnego.

Gra w swojej narracji nawiązuje do klimatu z najlepszych powieści i filmów w stylu NOIR, takich jak Sokół Maltański czy Chinatown.

Dla kogo jest?

Gry mogą być wykorzystywane przez:

  • Trenerów i konsultantów zarządzania zmianą
  • Trenerów wewnętrznych w organizacjach
  • Project Managerów
  • Zespołów projektowych odpowiedzialnych za wdrażanie zmian

Język gry

PL, EN (na zamówienie)

Ilość uczestników

Od 2 do 5, optymalnie: 3-4

Czas gry

1,5 - 2 h

Gra jest sprzedawana z jednym typem licencji – do zastosowania indywidualnie i na potrzeby organizacji

Przy zakupie otrzymujesz bezterminową licencję na użytkowanie tej gry.

Co otrzymasz po zakupie gry?

Jedno pudełko zawiera:

  • Karty kontekstów – 4 szt.
  • Karty podejrzanych – 12 szt.
  • Karty poszlak – 18 szt.
  • Karty akcji – 36 szt.
  • Totem – 1 szt.
  • Książeczkę z odpowiedziami do poszlak – 1 szt.
  • Instrukcję dla trenera – 1 szt.

Potrzebujesz więcej informacji?

Obejrzyj film na naszym kanale na YouTube.

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?