Main Menu
Odbierz darmowe gry, kliknij tutaj.
139,00 zł – 1.690,00 zł z VAT
Naturalnym jest, że to sprzedawcy na różne sposoby dbają o satysfakcję klientów. Jakże ciekawym byłoby odwrócenie tej sytuacji i sprawienie, by to klienci zabiegali o względy drugiej strony! Tak właśnie jest w tej grze…
Uczestnicy przenoszą się gdzieś na odległą prowincję i wcielają – jedni w role sprzedawców ze stacji paliw, pozostali w podróżujących, którzy planują zakupy. Obcy nie są w tej okolicy zbyt mile widziani, a podejrzliwe spojrzenia i zdawkowe odpowiedzi to chyba szczyt zaangażowania tamtejszych handlowców. To nie lada wyzwanie dla wędrowców, którzy odwiedzą to miejsce. Od ich indywidualnych starań i strategii zależy wynik zakupowy, który zdecyduje o wygranej.
Gra daje możliwość doświadczenia i zaobserwowania wielu zachowań sprzedażowych – szczególnie tych składających się na pierwsze wrażenie, badanie potrzeb i prezentację, aż po zamknięcie transakcji. Ze względu na swoiste odwrócenie ról (to kupujący zabiegają o uwagę sprzedawców) gra zyskuje element zaskoczenia. Dzięki temu późniejsze omówienie przynosi wiele nowych i wartościowych wniosków dotyczących procesu sprzedaży i obsługi klienta.
Z perspektywy trenera gra jest prosta w prowadzeniu i daje wiele satysfakcji. Humor, kreatywność i inicjatywa to potencjały, które mają okazję ujawnić się w trakcie rozgrywki, stąd jest to dobre narzędzie na początek szkolenia lub jako energizer.
PL, EN
6–24 osób, optymalnie 8–16
1,5–2 h
Obejrzyj film na naszym kanale na YouTube.
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
GrowinGame Sp. z o.o.
ul. Władysława Łokietka 8
12-100 Szczytno
NIP 739-388-69-25
REGON 364942639
Obsługa klienta
Pn.–Pt. 9:00–17:00
(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)
Masz pytania dotyczące licencji?
A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Angelika Kajrys (zweryfikowany) –
Świetna gra nie tylko dla handlowców, wykorzystałam ją już w warsztatach o asertywności, komunikacji, emocjach i stresie, w pewnych aspektach przywództwa, nawet w pracy z rolami społecznymi, podwójnymi standardami i stereotypami. W zależności od pytań jakie zada się na podsumowanie rozgrywki można uzyskać całe spektrum ciekawych wniosków. Dobrym krokiem jest też wyznaczenie obserwatorów oraz w niektórych przypadkach “tajnych agentów” – osób wprowadzających dezinformacje lub nawet presję, to dodatkowo wzmacnia doświadczenia uczestników.
Małgorzata (zweryfikowany) –
Gra ma bardzo nietypowe podejście do tematu- odwrócone, pokazuje za co cenimy sprzedawców ale poprzez wcielanie się z kupujących. To bardzo przewrotne podejście i daje dużo do myślenia uczestnikom. Sprawdzi się dla osób które lubią wyzwania i są ambitne, bo zrealizowanie zadania w tej grze nie jest proste. Polecam tą grę.
Klaudia Krabes-Czarnacka (zweryfikowany) –
Najczęstszy pierwszy wniosek uczestników po rozgrywce to: jak trudno jest nie sprzedawać. Gra świetnie wyciąga kreatywność, pomysłowość uczestników, mimo, że jest mnóstwo śmiechu podczas gry, wnioski przy podsumowaniu dają dużo do myślenia. Polecam
Dariusz (zweryfikowany) –
Ciekawa, dająca wiele możliwości gra. Forma i specyfika scenariusza powoduje, że uczestnicy mają możliwość weryfikacji problemu badania potrzeb i reakcji klienta. Dużo zabawy wynikającej z postaw klientów. Warto zastosować ją w swoich szkoleniach.
czarnobylski (zweryfikowany) –
Sprawdziła mi się podczas licznych szkoleń oraz zajęć ze studentami. Świetnie pokazuje mechanizmy sprzedażowe z każdej perspektywy. Paweł Muzyczyszyn GROW.
Joanna Opara (zweryfikowany) –
Prosta, atrakcyjna gra. Testowałam i wykorzystywałam ją jako wprowadzenie do procesu facylitacji, którego celem było wypracowanie „kodeksu obsługi klienta” i świetnie się sprawdziła w tej roli. Zaskakujące „odwrócenie” świetnie pokazuje istotę procesu obsługi klienta. Polecam na szybkie i dynamiczne rozgrywki:)
Żaneta Mańka (zweryfikowany) –
Ciekawa gra dająca wiele refleksji odnośnie badania potrzeb Klienta i budowania relacji handlowych. Uczestnicy podczas rozgrywki mają szansę przećwiczyć wiele obszarów umiejętności sprzedażowych i komunikacyjnych. Polecam.
Beata Kozyra –
Generalnie bardzo fajna i pouczająca gra. Dająca dużo możliwości uczestnikom. Mogą wykazać się dużą kreatywnością i elastycznością. Warto jednak podkreślić, że chodzi głównie o to, aby sprzedawcy sprzedali jak najmniej, a kupujący kupili jak najwięcej. Niektórzy sprzedawcy za bardzo skupili się na zidentyfikowaniu “podejrzanych typów”.
Polecam
Beata
Grzegorz Gustaw (zweryfikowany) –
Gra o prostej konstrukcji i atrakcyjnej fabule. Bardzo dobrze sprawdziła się podczas szkolenia z obsługi klienta. Obcy okazali się być kopalnią wartościowych wniosków, przekładających się na codzienną pracę uczestników. Z perspektywy osoby prowadzącej szkolenie dodatkowym atutem jest niewielki nakład pracy potrzebny do przygotowania rozgrywki oraz łatwość jej przeprowadzenia, dzięki czemu będzie to odpowiedni wybór również dla trenerów o mniejszym doświadczeniu w prowadzeniu gier szkoleniowych.
Zbigniew Kowalski (zweryfikowany) –
Geniusz w prostocie. W transparentny sposób gra pokazuje jak często wydaje się nam, że wiemy lepiej… Zapominając o potrzebach klienta. Pomocna w szkoleniach z negocjacji – techniki i taktyki negocjacyjne, które w prosty sposób można przedstawić i utrwalić u naszych uczestników.
Agnieszka Waleń-Wosiek (zweryfikowany) –
Gra w niebanalny sposób pozwala lepiej zrozumieć jak różne jest postrzeganie procesu sprzedaży oraz odbioru różnych metod sprzedaży przez sprzedawców oraz klientów. Daje możliwość wykorzystania technik sprzedaży, sztuk negocjacyjnych, efektywnej komunikacji i popisania się dużą kreatywnością. Polecam.
Sławomir Kośmicki (zweryfikowany) –
To gra dzięki, której można zrozumieć jak ważne są pytania i rozpoznawanie potrzeb, niepokojące jest to,że tak wiele osób, które pracują jako handlowcy usiłuje “wciskać” towar, a nie bada tego, czego klient potrzebuje
Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany) –
Gra świetnie uzmysławia sprzedawcom jak ważne są poszczególne elementy gry handlowej. Pokazują jak czuje się druga strona, gdy sprzedaje jej się produkt, bez wcześniejszego zbadania potrzeb, bez nawiązania kontaktu, bez rozbudzenia emocji. Przy tym dostarcza sporo zabawy i śmiechu, co czyni ją świetną grą edukacyjną.
Dorota Mejri (zweryfikowany) –
Gra w ciekawy sposób zmienia percepcję jej uczestników. Muszą wyjść poza schemat i stworzyć kreatywne rozwiązania. Klienci się starają pozyskać uwagę sprzedawcy.Pozwala to uczestnikom wejść w buty drugiej strony, zrozumieć mechanizmy działania i przygotować się do reagowania na zastrzeżenia. Polecam