Main Menu
Odbierz darmowe gry, kliknij tutaj.
159,00 zł – 1.099,00 zł z VAT
„W centrum” to gra, która już od pierwszej chwili wymaga od uczestników inicjatywy i zaangażowania. Przenosi ich w świat transakcji handlowych, gdzie po jednej stronie spotykają się deweloperzy chcący zrobić przełomowy interes, a po drugiej właściciele gruntów, którzy kierują się nie tylko swoimi przekonaniami, ale przede wszystkim złożonymi potrzebami.
Scenariusz przenosi uczestników w sytuację, w której media po raz kolejny opisują „ostatnich opornych” –grupę ludzi posiadających domy w niemal ścisłym centrum miasta. Otoczone wieżowcami i galeriami handlowymi, od lat stanowią obiekt pożądania deweloperów. Teraz pojawia się okazja. Ostatni w okolicy skrawek ziemi pod inwestycje może być sprzedany przez zmęczonych sytuacją właścicieli.
W trakcie kluczowego dla wszystkich spotkania uczestnicy zmierzą się z wieloma wyzwaniami. Czy deweloperzy czując presję czasu i konkurencji przełamią swój powierzchowny schemat prezentowania nietrafionych ofert? Czy znajdą czas na wysłuchanie drugiej strony, zbudowanie relacji i zbadanie jej potrzeb? Czy właściciele gruntów, tkwiąc w swoim przekonaniu o lepszej pozycji negocjacyjnej, zdołają uzyskać korzystne dla siebie warunki przy ograniczonym budżecie drugiej strony?
Ponadto gra pozwoli Ci omówić z uczestnikami wiele dodatkowych wątków i zachowań związanych ze sprzedażą i negocjacjami. Od podstawowych elementów rozmowy handlowej, przez komunikację, aż po techniki negocjacyjne.
Ważne – w grze układ sił negocjujących stron nie jest równy. Deweloperzy, którzy chcą kupić nieruchomości, muszą się wykazać większą inicjatywą i uważnością podczas pertraktacji ze sprzedawcami.
Grę „W centrum” polecamy szczególnie jako dobre wprowadzenie podczas szkolenia dla handlowców, kupców, czy negocjatorów będących na średnioozaawansowanym lub zaawansowanym poziomie kompetencji. Zebrane przez uczestników doświadczenia pomogą Ci przypomnieć im, jak ważne w całym repertuarze umiejętności są badanie potrzeb i aktywne słuchanie. Podczas omówienia wspólnie wskażecie konkretne zachowania i dobre praktyki, które są kluczowe w budowaniu zaufania i relacji z partnerami biznesowymi.
PL
8–17 osób, optymalnie 10–14
2–2,5 h
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
GrowinGame Sp. z o.o.
ul. Władysława Łokietka 8
12-100 Szczytno
NIP 739-388-69-25
REGON 364942639
Obsługa klienta
Pn.–Pt. 9:00–17:00
(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)
Masz pytania dotyczące licencji?
A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Tomasz Hermaniuk (zweryfikowany) –
Interesujące i praktyczne spojrzenie na prowadzenie negocjacji i wykorzystanie narzędzi perswazyjnych. Sprawdza się zarówno podczas szkoleń sprzedażowych, jak i negocjacyjnych. Uczestnicy na różnych poziomach doświadczenia uznawali rozgrywkę za cenne doświadczenie. Polecam
Katarzyna Lewandowska –
Rozgrywka w przepiękny sposób uzmysławia jak ważne jest zadawanie pytań o motywację i prawdziwe potrzeby. Rzadko kiedy udaje się to uświadomić tak dobitnie. Pomaga przygotować grunt do tego, by dostosować narzędzia wywierania wpływu i szybko osiągać założone rezultaty.
Robert Buszta –
Gra uświadamia uczestnikom, że negocjacje o sumie zero – jedynkowej doprowadzają do wielu błędów i złych zachowań obu stron. Gra definiuje w sposób praktyczny czym są negocjacje. Wspólne i różne interesy. Deweloperzy są niecierpliwi, bo chcą tanio kupić a właściciele gruntów czekają, licząc, że drogo sprzedadzą. Gra dostarcza wiele cennych informacji do omówienia.
Anna Strużyńska-Kujałowicz (zweryfikowany) –
Gra zwracająca uwagę uczestników na rolę dobrych praktyk w negocjacjach i sprzedaży. Umożliwia przećwiczenie rozmowy z klientem w warunkach presji czasu i konkurencji. Uświadamia znaczenie aktywnego słuchania i umiejętności formułowania oferty dopasowanej do potrzeb klienta. Dość trudna dla mniej zaawansowanych uczestników.