(14 opinii klienta)

Targowisko

189,00 1.269,00  z VAT

„Targowisko” to gra, która mobilizuje uczestników do podejmowania inicjatywy i szukania rozwiązań. Pojawiające się emocje i zebrane doświadczenia, to podstawa do wypracowania wartościowych wniosków, dotyczących zarówno rozwoju kompetencji handlowych, jak i ulepszania samego procesu sprzedaży.

Wybierz interesującą Cię wersję, aby poznać cenę i dodać do koszyka

Wykorzystasz tę grę, aby:

  • Rozwinąć umiejętności badania potrzeb i nawiązywania relacji handlowych.
  • Trenować umiejętności zwiększania sprzedaży – cross-selling i up-selling.
  • Nauczyć się w praktyce prezentować oferty i radzenia sobie z obiekcjami.
  • Rozwijać umiejętności zamykania sprzedaży.

Na czym polega ta gra?

Gra przenosi uczestników w świat średniowiecznego targu, gdzie rzemieślnicy i sprzedawcy z okolic królewskiego dworu mają okazję dokonania intratnych transakcji. Rozgrywka charakteryzuje się dużą liczbą interakcji między uczestnikami, umożliwiając doskonalenie umiejętności handlowych oraz testowanie pomysłów na zwiększenie wyniku sprzedażowego.

Czas jest ograniczony, a konkurencja silna. Dodatkowo królewski urzędnik czuwa nad przestrzeganiem reguł handlowania, które ustalił sam Jaśnie Panujący. Rezultaty uczestników zależą od umiejętności poznawania potrzeb klientów, przekonującego sposobu prezentowania oferty i zamykania sprzedaży.

Dla kogo jest?

Dla sprzedawców i wszystkich, tych, którzy chcą wypracować wartościowe wnioski, dotyczące zarówno rozwoju kompetencji handlowych, jak i ulepszania samego procesu sprzedaży.

Język gry

PL

Ilość uczestników

8–18 osób, optymalnie 10–14

Czas gry

1,5 h

Sprawdź i zobacz fragment gry

Zawierają m.in.: części instrukcji prowadzenia gry oraz materiałów dla uczestników, przykładowe wypowiedzi i wnioski uczestników, i więcej …

Co otrzymasz po zakupie gry?

  • Grę i instrukcję jej prowadzenia w formie pliku PDF.
  • Licencję Osobistą – umożliwia Ci wykorzystywanie tej gry symulacyjnej na Twoich szkoleniach i warsztatach. Zobacz fragmenty gry i zapoznaj się z treścią licencji. Napisz do nas jeśli interesuje Cię zakup gry na licencji dla całej firmy.
  • 90 dniową gwarancję satysfakcji! Więcej o gwarancji

 

Zobacz, co inni użytkownicy mówią o tej grze

14 opinii dla Targowisko

  1. Sławomir Sabała (zweryfikowany)

    Dobrze przygotowana gra. Poradzili z nią sobie uczestnicy, nie sprzedający na co dzień. Warto zrobić wcześniej własny skrót trenerski do rodzajów rzemieślników i sprzedawców. Wtedy łatwiej jest operować nazwami dostępnych produktów i towarów. Miałem na sali mały harmider sprzedażowy i właśnie dla tego polubiłem tę grę. Uczestnicy przekrzykiwali się podczas handlu. Wszyscy byli zaangażowani, dobrze się bawili i wyciągali wnioski podobne do opisanych w instrukcji. Polecam tę grę nawet dla osób nie zajmujących się sprzedażą 🙂

  2. Daniel Smoliński (zweryfikowany)

    Gdy prowadzi się tą grę w grupie wytrawnych sprzedawców pokazuje kto stosuje jakie techniki. Nawet długoletni sprzedawcy potrafią się otworzyć na nowe rozwiązania a dzięki temu jest większa szansa na zmianę dotychczasowych nawyków.

  3. Dariusz (zweryfikowany)

    To ciekawa forma weryfikacji umiejętności sprzedażowych. Czas osadzenia akcji, którą ja osobiście okrasiłem w tle muzyką tamtych czasów powodowała, że uczestnicy wchodząc w procesy sprzedaży i zakupów używali języka staropolskiego co dodawało jeszcze więcej emocji. Zachęcam do skorzystania z tej gry, która oprócz tego niesie pewien rodzaj odstresowania i zabawy, zabawy która uczy:).

  4. Anna_S (zweryfikowany)

    Ciekawa gra pozwalająca wcielić się w rolę sprzedawcy, a jednocześnie kupującego – pokazująca proces sprzedaży z obu perspektyw. Uczestnicy mają możliwość sprawdzić, jakie strategie są skuteczne, a które nie działają, a następnie przedyskutować na konkretnych przykładach, dlaczego tak się dzieje i od czego to zależy. Warto przeanalizować te doświadczenia nie tylko w aspekcie procesu sprzedażowego, ale również odnieść je do szerszego kontekstu wywierania wpływu na innych.

  5. Grzegorz Gustaw (zweryfikowany)

    Gra sprawdziła się podczas szkolenia sprzedażowego. Wywołuje silne emocje. Generuje bardzo bogaty materiał do omówienia. Warto zakupić “denary” w sklepie zabawkowym. Będą bardziej efektowne i zminimalizują znój wycinania.

  6. Zbigniew Datta (zweryfikowany)

    Polecam grę Targowisko. Świetnie aktywizuje uczestników i sprawia, że trening umiejętności sprzedażowych odbywa się w praktyczny sposób. Gra w bardzo prosty sposób pokazuje uczestnikom jak ważne są poszczególne etapy sprzedaży i jak można je realizować. Wartością dodaną jest to, że po zakończeniu gry naszą informację zwrotną możemy oprzeć na wielu konkretnych przykładach. Również uczestnicy między sobą mają okazję do wymiany informacji zwrotnej.

  7. Joanna Opara (zweryfikowany)

    Dobra gra pokazująca elementy procesu sprzedaży w perspektywie „laboratoryjnej”, oderwanej od każdej rzeczywistości sprzedażowej, dzięki czemu uczestnicy skupiają się na procesie, a nie na merytoryce. Zaskakujące, czasami niezbyt znane i nieoczywiste zawody uatrakcyjniają dodatkowo wciągają uczestników w rozgrywkę.
    Przy mniejszych grupach warto zadbać o celowy dobór sprzedających (nie dawać do losowania z całej puli), tak żeby do siebie „pasowały”. Dodatkowo polecam zakup czekoladowych monet w złotkach – „sprzedawca roku” może w nagrodę zatrzymać „worek pieniędzy”, który uzbierał 🙂

  8. Julita Machowska (zweryfikowany)

    Świetna gra do wykorzystania podczas lekcji, ujawniła różne możliwości uczniów. Uczniowie również podchwycili temat i zaczęli opracowywać różne warianty gry. Gra daje możliwość poznania zapomnianych zawodów a jednocześnie pozwala wcielić się w role średniowiecznych kupców co daje dużo zabawy i jednocześnie rozbudza ciekawość jak to było kiedyś.

  9. Żaneta Mańka (zweryfikowany)

    Ciekawa gra pozwalająca na przećwiczenie ważnych elementów procesu sprzedaży. Uczestnicy mają szansę przyjrzeć się własnym kompetencjom fachowym i zweryfikować sposób prowadzenia rozmowy handlowej z innymi uczestnikami. Gorąco polecam.

  10. Artur Myszke (zweryfikowany)

    Korzystałem z tej gry kilkukrotnie jako element wprowadzenia do szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Uczestnicy zazwyczaj chętnie biorą w niej udział – gra ich angażuje. Wnioski z obserwacji wykorzystuję do omówienia uzyskanych przez uczestników wyników. Początkowo korzystałem z listy pytań podanych przez autorów, potem skróciłem ją; obecnie wypracowałem swój model omówienia.

  11. Andrzej Mika (zweryfikowany)

    Przeprowadziłem ostatnio kilka szkoleń z technik sprzedaży z wykorzystaniem tej gry i przyznam że sprawdziła się na 5-tkę. Uczestnicy mieli możliwość doświadczenia na własnej skórze działania różnych podejść sprzedażowych ale też dotknąć własnych barier które utrudniały im prowadzenia efektywnych rozmów handlowych. Polecam.

  12. Agnieszka Waleń-Wosiek (zweryfikowany)

    Gra w nietuzinkowy sposób pomaga zrozumieć uczestnikom jak ważne jest badanie potrzeb, prezentacja oferty oraz posługiwanie się językiem korzyści klienta. Konwencja średniowiecznego targu dodaje element humorystyczny i pozwala nabrać dystansu do omawianych tematów. Gra świetnie integruje zespoły i uczy procesowego podejścia do sprzedaży. Nadaje się zarówno dla młodych zespołów sprzedażowych jak i osób z dużym doświadczeniem, które chętnie rozwiną umiejętności cross-sellingu i up-sellingu. Polecam.

  13. Anna Balion (zweryfikowany)

    Bardzo ciekawa propozycja gry, która może być wykorzystana nie tylko podczas szkoleń, ale także podczas procesów rekrutacji (warsztat zamiast assessment). Skorzystałam, wypróbowałam i polecam. Uczestnicy (kandydaci) byli zachwyceni niekonwencjonalnym podejściem do procesu i weryfikacji kompetencji. Co więcej, wartością wykorzystania gry w rekrutacji jest również samo podsumowanie gry. Umiejętność wyciągania wniosków i autorefleksji była dla mnie cenną wskazówką na temat Kandydatów, w jaki sposób uczą się i przyjmują feedback. Klimat średniowiecza – odstresowuje rekrutację i rewelacyjnie działa employer brandingowo na młode pokolenie. Polecam!

  14. Katarzyna Książkiewicz (zweryfikowany)

    Rewelacyjna gra, niezwykle przydatna do szkoleń ze sprzedaży. Wykorzystałam ją już wielokrotnie w różnych zespołach o różnym doświadczeniu. Genialnie wciąga w świat negocjacji, rewelacyjnie pozwala handlowcom z długim stażem wyjść poza utarte schematy, natomiast wśród młodych zespołów pozwala mi świetnie wytłumaczyć jak ważne są unikatowe cechy produktu. Jak zwykle polecam.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

Sprzedaż – pytania

89,00 483,00  z VAT

Sprzedaż i negocjacje

97,00 679,00  z VAT

Sprzedaż i obsługa klienta

67,00 469,00  z VAT

Scroll to Top

Licencja indywidualna

  1. Grę z licencją indywidulaną kupisz poprzez tę stronę – po dodaniu jej do koszyka i realizacji płatności. System automatycznie wprowadzi informację o właścicielu licencji (twoje imię i nazwisko, które podajesz przy wypełnianiu formularza zakupu).
  2. Z gry może korzystać wyłącznie osoba, która dokonała zakupu. Informacja taka jest zawarta na każdej stronie zakupionej gry.
  3. Kupujący może ją prowadzić bez względu na miejsce zatrudnienia, czy też grupę, dla której prowadzi grę.
  4. Licencja zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

 

Licencja firmowa

(firmy, uczelnie, szkoły, instytucje)

  1. Licencja firmowa jest własnością określonej firmy lub instytucji.
  2. Wszelkie prawa do gry posiada firma lub instytucja dokonująca zakupu, a nie konkretne osoby. Więc gdy te osoby odejdą z firmy, gry nadal zostaną własnością organizacji.
  3. Właściciel licencji może zlecać prowadzenie gry innym trenerom (także spoza firmy), którzy realizują szkolenia na jego rzecz.
  4. Zezwala na wydruk niezbędnych materiałów i przekazanie ich uczestnikom gry.
  5. Gry można używać wielokrotnie, a licencja jest bezterminowa.

Masz pytania dotyczące licencji?

A może chcesz kupić gry na licencji firmowej i potrzebujesz odroczonej płatności?